EN FA

خوزستان با ثبت نام بیش از 1100 مسجد در مهرواره اوج، در رتبه اول کشور قرار گرفت

1400/06/18 تعداد بازدید: 170
print
خوزستان با ثبت نام بیش از 1100 مسجد در مهرواره اوج، در رتبه اول کشور قرار گرفت

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی: استان خوزستان به عنوان یک استان ولایت مدار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای برداشتن بارهای سنگین از دوش اسلام و انقلاب، همیشه در میدان بوده و خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فرد آقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل به بیان گزارشی از روند اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری مهرواره اوج پرداخت و اظهار داشت: با توجه به آغاز مهرواره اوج بنا بر فرمایش مقام رهبری مبنی بر اوج گیری نهضت خدمت رسانی با محوریت مساجد در سطح محلات، بحمدالله این مهرواره از سه هفته گذشته فعالیت اجرایی خود را در سراسر استان خوزستان آغاز کرد.
 
وی افزود: در ابتدا، جلسات توجیهی ویژه رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر استان و کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد و در نهایت ضمن اعلام فراخوان عمومی به کلیه ائمه جماعات مساجد جهت ثبت نام در سامانه مهرواره اوج در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص اوج گیری نهضت خدمت رسانی، بحمدالله استان خوزستان با تلاش بی وقفه همه عوامل اداری و مجموعه های مردمی مرتبط توانست با لبیک  1139 نفر از ائمه جماعات مساجد، در رتبه اول کشور قرار گیرد.
 
معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب مساجد استان، از برگزاری مهرواره سراسری اوج، بیان داشت: این حضور چشمگیر نشان از این مسئله دارد که استان خوزستان به عنوان یک استان ولایت مدار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای برداشتن بارهای سنگین از دوش اسلام و انقلاب، همیشه در میدان بوده و خواهد بود.
 
این مقام فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مساجد مختلفی که در این مهرواره اعلام امادگی کرده و لبیک گفته اند نسبت به احصاء مسائل و مشکلات محلات خود اقدام و در مرتفع نمودن آنها با استفاده از توان و ظرفیت مردم و مؤمنین محل اهتمام ویژه داشته باشند و بتوانیم هر چه بیشترشاهد بالندگی و خدمت رسانی به مردم فهیم استان خوزستان با محوریت مساجد باشیم.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک