EN FA

حمایت از 50 مسجد با اعتباری بالغ بر700 میلیون ریال در مناطق آسیب پذیر خوزستان

1400/06/19 تعداد بازدید: 167
print
 حمایت از 50 مسجد با اعتباری بالغ بر700 میلیون ریال در مناطق آسیب پذیر خوزستان

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گزارشی به بیان فعالیت های انجام شده توسط این کارشناسی در سه ماهه اخیر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام کسایی، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی در ابتدا از تخصیص اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال جهت حمایت از مساجد مناطق محروم استان پرداخت و عنوان کرد: با توجه به رویکرد تحولی سازمان تبلیغات اسلامی در انجام مأموریت های محوله، بودجه ای بالغ بر 700 میلیون ریال جهت انجام فعالیت های خرداد و تیرماه مساجد پایگاه های اجتماعی از جمله تعداد 50 مسجد که در مناطق آسیب پذیر استان خوزستان هستند، خاصه در برگزاری اعیاد و آیین های دهه ولایت، تخصیص داده شد.
 
کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به برگزاری دوره تربیت استاد و مربی کتب شهید مطهری اشاره کرد و گفت: از جمله اقدامات دیگری که توسط این کارشناسی در دست اقدام قرار گرفت، برگزاری دوره تربیت استاد و مربی کتب شهید مطهری با عنوان کتاب آزادی انسان، آزادی بندگی و خدا در زندگی انسان بوده است.
وی افزود: قریب به 200 شرکت کننده  با حضور 30 مسجد از استان در این دوره حضور یافتند که گواهی آنها صادر و در حال ارائه به شرکت کنندگان هستیم. 
 
حجت الاسلام کسایی در پایان بیان داشت: به دنبال فراخوان برگزاری مهرواره اوج، با حضور در مساجد طرح تحول اجتماعی 
در سه شهرستان شوشتر، گتوند وشوش که شامل مساجد امام روستا، امام محله و پایگاه اجتماعی می باشند، در جلسات ماهیانه قرارگاه مسجد، به ترشیح و تبیین برگزاری مهرواره اوج پرداخته شد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک