EN FA

توجه به جبهه انقلاب فرهنگی و ظرفیت های مردمی اثرگذار از مأموریت های مهم کارشناسان فرهنگی است

1400/07/27 تعداد بازدید: 176
print
توجه به جبهه انقلاب فرهنگی و ظرفیت های مردمی اثرگذار از مأموریت های مهم کارشناسان فرهنگی است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در نشست با کارشناسان فرهنگی بر ارتقاء سطح فکری و مهارتی کارشناسان در انجام مأموریت های محوله تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در ابتدای این نشست، با اشاره به نقش مؤثر کارشناسان در ادارات عنوان کرد: کارسازی برنامه ها و فعالیت های ادارات توسط کارشناسان هر اداره انجام می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تحولات صورت گرفته در معاونت فرهنگی در دو سال اخیر بیان داشت: به حمدالله معاونت فرهنگی در طی این دوسال توانسته کارشناسان این معاونت را در حوزه های مختلف جذب و با یک تیم کامل به فعالیت های گسترده خود بپردازد.
 
حجت الاسلام فردآقایی در ادامه افزود: درسازمان تبلیغات اسلامی از جهت انجام مأموریت های محوله تغییرات و تفاوت های زیادی نسبت به گذشته ایجاد شده که کاملا ملموس و قابل توجه است.
 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: یکی از مهمترین رویدادها و اتفاقات خوبی که افتاده، توجه جدی به جبهه انقلاب فرهنگی است که لازمه آن استفاده از ظرفیت جوانان و اقشار مذهبی و اثر گذار در جامعه است که بحمدالله اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گرفته است.
 
این مقام فرهنگی  با اشاره به آغاز به کار قرارگاه های فرهنگی در سراسر استان خاطرنشان کرد: تشکیل قرارگاه های فرهنگی از جمله اتفاقات بسیار مهمی بود که به عنوان یکی از رویکردهای تحولی سازمان تبلیغات اسلامی میتوان از آن نام برد. لذا علاوه بر ایجاد ارتباط گسترده تر با بدنه مذهبی جامعه، باعث شده حجم کار بیشتر شود که در این میان انتظار می رود کارشناسان ما در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها به همین نسبت از نظر فکری و مهارتی  با اطلاعات و تجارب بروز رسانی شده همکاری لازم را در پیشبرد اهداف معین شده داشته باشند.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک