EN FA

برگزاری 100 اجرای سرود «سلام فرمانده» در اقصی نقاط استان خوزستان

1401/03/22 تعداد بازدید: 244
print
برگزاری 100 اجرای سرود «سلام فرمانده» در اقصی نقاط استان خوزستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 100 اجرای سرود«سلام فرمانده» تا فرارسیدن ایام خجسته دهه ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با این روابط عمومی به بیان گزارشی از برگزاری مراسم اجرای سرود سلام فرمانده در استان خوزستان پرداخت و گفت: در فاصله 2 ماه اخیر که سلسله برنامه های اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط نونهالان و نوجوانان دختر و پسر برگزار شده است بحمدالله شاهد استقبال چشمگیر مردم از این رویداد بسیار اثرگذار معنوی و فرهنگی بوده ایم.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: تا کنون در استان خوزستان بر اساس آماری که ما دریافت کرده ایم قریب به 40 اجرای رسمی در سطح استان بازخوانی شده که جمعیتی بالغ بر 62 هزار نفر از نونهالان و نوجوانان خوزستانی به همراه خانواده های خود در این اجرا شرکت داشته اند که این خود نوید دهنده یک حرکت اثرگذار فرهنگی و نشان دهنده عمق علاقه خانواده ها و نوجوانان عزیز ما به امام عصر(عج) است.
 
حجت الاسلام فردآقایی خاطرنشنان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی که انجام گرفته است در یک ماه آینده و حداکثر تا اعیاد دهه ولایت و امامت، تعداد برگزاری این مراسم پر شور و هیجان را به رقمی بالغ بر 100 اجرا و جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر برسانیم که امیدواریم به برکت حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم به این اقدام مهم نائل شویم.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک