EN FA

بالا بردن نرخ پوشش خدمات فرهنگی به ظرفیت های مردمی از اولویت های مهم سال 1401

1400/10/30 تعداد بازدید: 377
print
 بالا بردن نرخ پوشش خدمات فرهنگی به ظرفیت های مردمی از اولویت های مهم سال 1401

در نشستی با حضور قرارگاه های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تدوین برنامه های عملیاتی سال 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست که با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، فرماندهان قرارگاه های 10 گانه اداره کل و جمعی از کارشناسان مرتبط با این امر برگزار شد، بر اساس ابلاغ دفتر مرکزی نسبت به ضرورت تدوین برنامه های فرهنگی و قرآنی سال آینده، شاخص های اجرایی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
حجت الاسلام فردآقایی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این باره به بیان توضیحاتی پرداخت و اظهار داشت: در این نشست که محور های مهم عملیات فرهنگی سال آینده مورد توجه و مطالعه قرار گرفت بنا شد در ابتدا هر کدام از واحدهای اداره کل بر اساس آنچه که ضرورت های مأموریتی آنها ایجاب می کند نسبت به تدوین و اعلام اولویت های راهبردی برای سال 1401 اقدام کنند.
 
این مقام فرهنگی خاطرنشان کرد: امیدواریم بعد از تعیین اولویت ها و راهبردهای کلان برنامه ها، در گام بعدی هر کدام از این واحدها نسبت به تعریف فعالیت های مرتبط جهت نیل به مأموریت های سال آینده اقدامات لازم را سامان دهند.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک