EN FA

استعدادیابی مادحین جوان و نوجوان در اولویت برنامه های کانون مداحان شهرستان ها قرارگیرد

1400/08/14 تعداد بازدید: 363
print
استعدادیابی مادحین جوان و نوجوان در اولویت برنامه های کانون مداحان شهرستان ها قرارگیرد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در سفر به شهرستان دزفول، با مسئول کانون مداحان این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغاتاسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره به بیان جزئیات این دیدار پرداخت و اظهار داشت: از آنجا که کانون مداحان شهرستان دزفول از جمله کانون های برتر و فعال در اداره امور مادحین در سطح استان است و همچنین با توجه به اهمیت بررسی میدانی فعالیت های کانون مداحان در سطح شهرستان ها ضرورت ایجاب می کرد تا در خصوص فعالیت های انجام شده در این شهرستان، با مسیول و اعضای فعال این کانون دیدار و گفتگو شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: به ابتکار کانون مداحان استان خوزستان و به همراه هیئست رییسه و تنی چند از اعضای کانون مداحان استان در اداره تبلیغات اسلامی دزفول حاضر شدیم و از نزدیک ضمن استماع گزارش بسیار مفصل و ارزنده کانون مداحان شهرستان دزفول هم با مجموعه اقدامات و ابتکارات این اعضای محترم این کانون آشنا شدیم و هم تصمیمات مقتضی در خصوص ارتقا برنامه های کانون مداحان در سطح استان گرفته شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک