EN FA

کارگروه حمایت از فعالان و تولیدکنندگان جبهه انقلاب تشکیل می شود

1400/06/16 تعداد بازدید: 142
print
 کارگروه حمایت از فعالان و تولیدکنندگان جبهه انقلاب تشکیل می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در نشستی صمیمانه با هدف همکاری های مشترک، با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان ، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشستی صمیمانه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی و آقای مسلم رحیمی؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد، مذاکراتی در خصوص همکاری های دوجانبه  بین این دو سازمان صورت گرفت.
 
در این جلسه مقرر شد؛ با توجه به اهمیت شناخت، تقویت و توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در سطح جامعه و به منظور حمایت از فعالان و تولیدکنندگان جبهه انقلاب،  ضمن تشکیل کارگروهی مشترک بین اداره کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز خوزستان، برنامه ریزی هایی انجام شود.
 
در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی با ابراز خرسندی از همکاری های یکسال گذشته صدا و سیما با این اداره کل، با اهداء هدیه ای به رسم یادبود، از آقای مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان  تقدیر کرد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام مصطفی حریزاوی رئیس روابط عمومی و رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به عنوان دبیرکارگروه حمایت از تولیدکنندگان جبهه انقلاب معرفی شدند.



پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک