EN FA

پیوند اجتماعی مردم با حل مشکلات یکدیگر، مستحکم می شود

1400/05/10 تعداد بازدید: 172
print
 پیوند اجتماعی مردم با حل مشکلات یکدیگر، مستحکم می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان: تحقق عینی فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص حلقه های میانی، از ثمرات ارزشمند اجرای مهرواره محله همدل بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل به بیان توضیحاتی در خصوص اجرای طرح مردمی مهرواره محله همدل در استان خوزستان پرداخت و گفت: بحمدالله از بدو شروع مهرواره،هماهنگی ها و اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شد و طی برگزاری جلسات مختلفی با رؤسای ادارات در سراسر استان، تلاش در جهت تقویت حوزه های رصد و نظارت بر حسن انجام کار به شکل جدی در دست اقدام قرار گرفت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، همراهی میدانی روسای ادارات و کنشگران فرهنگی توسط راهیاران استانی را از مهمترین اقدامات انجام شده در اجرای این مهرواره عنوان کرد و افزود: با همراهی و همکاری موثر راهیاران استانی و با هماهنگی هایی که با ادارات تبلیغات اسلامی انجام شد، کنشگران فرهنگی ای که به دنبال نظام مسائل و حل مشکلات محلات خود بودند شناسایی شده و در یک رقابت شهرستانی با حضور دستگاه های مختلف فرهنگی در یک نظام اداری متقن، متشکل از نمایندگان 11 ارگان فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
 
 
وی در ادامه، با تأکید بر اهمیت برگزاری مهرواره محله همدل و بایسته های موجود در این طرح تصریح کرد: از مهمترین بایسته های اجرای این مهرواره این است که محوریت با فعالیت هایی است که خاستگاه آنها مسجد است و نکته حائز اهمیت دیگر این است که در این طرح، با توجه به رابطه محله محوری تلاش می شود تا پیوندهای اجتماعی بین مردم جامعه از مسیر حل مشکلات یکدیگر، مستحکم تر شود.
 
حجت الاسلام نبی زاده در بخش دیگری از این گفتگو به ثمرات اجرای طرح محله همدل در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: وفاق و همدلی نیروهای جهادی و انقلابی، عمران و آبادانی که به واسطه این طرح در محلات و به تبع آن در شهرها به وجود می آید، مردمی کردن تبلیغ که به وسیله خدمت رسانی به مردم، تبلیغ دین را به کف جامعه منتقل می کنیم و نیز ایجاد یک رقابت سالم بین افرادی که به دنبال اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب هستند از ارزنده ترین ثمراتی است که اجرای این مهرواره در جامعه به همراه خواهد داشت.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان؛ تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حلقه های میانی را از دیگر ثمرات محله همدل برشمرد و خاطرنشان کرد: از دیگر ثمرات قابل توجه اجرای مهرواره محله همدل، تحقق عینی فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص حلقه های میانی است که وضوح در این طح متجلی شده و این حلقه های میانی هستند که مشکلات و مسائل مردم را در کف میدان حل و فصل می کنند.
وی در پایان یادآور شد: این نخستین مهرواره محله همدل بوده است که در نظر داریم به شکل سالانه ادامه داشته باشد. لذا با توجه به حضور چشمگیر کنشگران فرهنگی استان خوزستان در این مهرواره، ان شاالله بعد از دهه اول محرم، طی برگزاری مراسم اختتامیه ای از جمعیتی بالغ بر 40 نفر از شرکت کنندگان فعال و شاخص در این طرح تقدیر خواهد شد.
 
گفتنی است؛ در مرحله داوری استان خوزستان، 20 طرح مورد ارزیابی نهایی قرار گرفت که 4 طرح به عنوان برگزیده به مرحله کشوری معرفی شدند و در اختتامیه اجرای این مهرواره، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان حائز رتبه برگزیده بین مدیران کل و حجت الاسلام مرتضی بیگدلی به عنوان راهیار برتر بنیاد اهدایت در کشور معرفی شدند.
همچنین از بین 14 طرح منتخب کشوری، 2 طرح برگزیده متعلق به استان خوزستان بوده است که رضا آیت از دزفول و مجید قنواتی از رامهرمز به عنوان منتخبین این مهرواره مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک