EN FA

موفقیت انقلاب اسلامی تنها در گرو اراده مردم است

1400/10/04 تعداد بازدید: 819
print
 موفقیت انقلاب اسلامی تنها در گرو اراده مردم است

رزمایش کمک های مؤمنانه مرکز نیکوکاری مسجد امیرالمؤمنین(ع) آسیاباد اهواز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین شهری و استانی با محوریت توزیع 500 بسته معیشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، ضمن قدردانی از برگزاری این رزمایش و انجام فعالیت های فرهنگی و خدمات اجتماعی صورت گرفته در مسجد امیرالمومنین(ع) محله آسیاباد اهواز اظهار کرد: اگر ما توانستیم در 8 سال جنگ تحمیلی موفق شویم به این علت بود که بار جنگ بر روی دوش مردم افتاد، اگر در انقلاب اسلامی نیز به توفیق رسیدیم باز هم برای این بود که مردم بار این انقلاب را بر دوش کشیدند و امروز موفقیت انقلاب اسلامی تنها در گرو این مسئله است که مردم اراده کنند این انقلاب به پیروزی برسد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: آنچه از امام(ره) آموختیم و آنچه از مقام معظم رهبری می آموزیم این است که این انقلاب را نه موشک بالستیک و نه هیچ چیز دیگری به موفقیت نخواهد رساند که فقط و فقط اراده مردم آن را به پیروزی می رساند.
 
ایشان با بیان این جمله که "اگر مردم اراده نکنند هرچه داشته باشیم موفق نخواهیم بود" عنوان کرد: خواست و اراده مردم در موفقیت دولتها و ملتها یک قاعده بسیار مهم است. نظام جمهوری اسلامی تمام دغدغه اش این است که در دهه پنجم انقلاب مردم پای کار انقلاب بیایند، پای تولید بیایند، پای مواسات بیایند، پای کار فرهنگ بیاند و امروز دنیا به این نتیجه رسیده که اگر بار تبلیغ برعهده مردم باشد آن وقت است که اثرگذاری واقعی خواهد داشت.
 
 
 
حجت الاسلام نبی زاده با تأکید بر مسئله مردمی کردن کار فرهنگی و تبلیغی در کشور افزود: در این راستا، دستگاه های دولتی وظایف سنگینی عهده دار هستند. اگر دین دولتی شود و اگر فرهنگ؛ حکومتی شود نتیجه ای جز عربستان امروزی در پی نخواهد داشت. لذا وقتی تبلیغ دین، مردمی می شود، وقتی کار فرهنگی مردمی می شود محصولش انقلاب اسلامی خواهد شد، دفاع مقدس خواهد شد، جهاد سازندگی و مواساتی که در این مسجد اتفاق افتاده و قطره ای از اقیانوس بیکران مواسات در کشور است خواهد شد. بنابراین؛ امروز جنگ اراده هاست و اگر ملت ایران اراده کند حتما پیروز خواهیم بود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان،در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مسئله مردمی سازی بسیاری از امور را به وضوح تأکید کرده اند. لذا آوردن دوش مردم زیر بار تکالیف انقلاب اسلامی یک هنر بزرگ است که نقش مساجد، علمای دین و افرادی که در شهر و دیار و استان خود وجهه و آبرویی دارند را در انجام این رسالت پر رنگ تر و وظیفه را سنگین تر میکند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک