EN FA

مفاخر فرهنگی و ادبی خوزستان باید ماندگار شوند

1400/06/13 تعداد بازدید: 155
print
مفاخر فرهنگی و ادبی خوزستان باید ماندگار شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشستی صمیمانه با عبدالعلی عمرانی عربی، شاعر و پیرغلام اهل بیت(ع) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در دیدار با عبدالعلی عمرانی عربی، ضمن ارج نهادن بر سروده های این شاعر اهل بیت(ع) اظهار داشت: آثار و مفاخر فرهنگی و ادبی استان خوزستان باید ماندگار شوند و این مستلزم این است که به شکل مکتوب جمع آوری شده تا به عنوان افتخارات این استان پا برجا بمانند.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، هدف از این دیدار را، تقدیر از این پیرغلام اهل بیت(ع) و آشنایی با سروده های وی عنوان کرد و گفت: کسی که قریب به 60 – 70 سال است که در موضوع اهل بیت علیهم السلام شعر می سراید و خادمی آن بزرگواران را عهده دار بوده جای بسی قدردانی دارد .
 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما علاوه بر شناخت مفاخر استان خوزستان، باید تلاش کنیم تا این سرمایه های ارزشمند را به مردم استان و بلکه در سطح کشور نیز معرفی نماییم. 
گفتنی است؛ در حاشیه این دیدار، بخشی از اشعار و سروده های عبدالعلی عمرانی،در حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، قرائت شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک