EN FA

محموله کمک های معیشتی به ارزش ده ها میلیون تومان، بین مردم زلزله زده شهرستان اندیکا توزیع شد

1400/08/04 تعداد بازدید: 166
print
محموله کمک های معیشتی به ارزش ده ها میلیون تومان، بین مردم زلزله زده شهرستان اندیکا توزیع شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در سفر یکروزه به اندیکا ضمن دیدار با مردم مناطق زلزله زده این شهرستان، از توزیع بسته های معیشتی و اقلام آموزشی در این مناطق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در سفر یکروزه به شهرستان اندیکا، به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: در این سفر که با حضور و همراهی خیرین قرارگاه جهادی خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد، با کمک خیرین گرامی، کمک هایی به ارزش بالغ بر 10ها میلیون تومان شامل بسته های مواد غذایی و اقلام آموزشی اعم از لوازم التحریر بین خانواده ها و دانش آموزان این مناطق توزیع شد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه افزود: در این سفر، تلاش شد نشست های متعددی با مردم مناطق روستایی و زلزله زده شهرستان اندیکا برگزار شود و ضمن شنیدن مشکلات ایشان، تا جایی که امکان داشت نسبت به مسائل و مشکلات مردم این مناطق پیگیری های جدی صورت گرفت.
 
حجت الاسلام نبی زاده در بخش دیگری از این خبر به برگزاری آیین معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا و آغاز به کار قرارگاه خادمان و یاوران قرارگاه قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.
 
 
وی در پایان یادآور شد: به همت خیرین گرامی کمک های بسیار خوبی جهت تأمین نیازهای مردم مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا تهیه شده است که بخشی از آنها در اختیار مردم قرار گرفت و به فضل پروردگار متعال در هفته آینده نیز بقیه کمک ها که شامل چادرهای صحرایی و وسایل گرمایشی می باشد بین مردم این مناطق توزیع خواهد شد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک