EN FA

شهید لندی نماد پایبندی به ارزش های اسلامی در نوجوان نسل امروز است

1400/08/14 تعداد بازدید: 334
print
شهید لندی نماد پایبندی به ارزش های اسلامی در نوجوان نسل امروز است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در مراسم چهلمین روز درگذشت شهید علی لندی: هدف ما از حضور در این مراسم که مصادف با روز دانش آموز است این بود که اعلام کنیم شهید لندی نمادی ماندگار از دانش آموزان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، همزمان با گرامیداشت روز دانش آموز، با حضور در مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت شهید علی لندی، با افتخار از این نوجوان قهرمان یاد کرد و اظهار داشت: شهید علی لندی بارِ آرمان های انقلاب اسلامی را که شهدایی همچون بهنام محمدی به دوش کشیده بودند و تا پای جان در این راه ایستادگی کرده بودند به خوبی از آن نسل تحویل گرفت. 

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، شهید لندی را نماد پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی در نوجوانان نسل امروز دانست و افزود: در واقع  این شهید والا مقام، نماد انتقال دغدغه مندی نسبت به آرمان های اسلام عزیز و انقلاب و سمبُل پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی در نوجوانان نسل امروز است. شهید لندی پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی و پرچم افتخارآفرینی نوجوانان و نونهالان این انقلاب را از بهنام محمدی ها گرفت و تا مراحل و درجات بالاتر به پیش برد. 
 
 
وی در ادامه تصریح کرد: هدف ما از حضور در مراسم چهلمین روز درگذشت شهادت گونه این نوجوان فداکار و ایثارگر، که مصادف با روز دانش آموز است این بود که اعلام کنیم شهید علی لندی نمادی ماندگار از دانش آموزان نسل های چهارم و پنجم انقلاب اسلامی و سمبل نوجوانانی است که به فضل الهی پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود خواهند داد. 
 
 
حجت الاسلام نبی زاده در پایان یادآور شد: بی شک نمونه "علی لندی ها" صدها هزار بین نوجوانان و نونهالان این سرزمین وجود دارد و این شهید قهرمان یکی از صدهزاران بود که همچون خورشیدی در گوشه ای از این سرزمین تابیدن گرفت و تعهد و وفاداری نسل نوجوان این سرزمین را به آرمان های اسلام ناب، به رخ جهانیان کشید.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک