EN FA

ستاد کرونای استان از عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمات محرم تقدیر کرد

1400/06/21 تعداد بازدید: 341
print
ستاد کرونای استان از عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمات محرم تقدیر کرد

با توجه به عملکرد بسیار خوب وموفقیت آمیز اداره کل تبلیغات اسلامی، مدیریت برگزاری مراسمات ایام اربعین حسینی(ع) و نظارت بر مساجد و هیئات، به این اداره کل واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در جلسه ستاد کرونای استان که با حضور صادق خلیلیان، استاندار جدید الانتصاب خوزستان برگزار شد، از علمکرد اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمات ایام محرم با توجه به شیوه نامه های ابلاغ شده در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تقدیر شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن تقدیر از همکاری هیئات، مساجد و عزادارن اباعبدالله در برگزاری مراسمات دهه محرم، اظهار داشت: بحمدالله، نظارت مستمر کارشناسان ما بر عملکرد هیئات و مساجد واطلاع رسانی های به موقع در خصوص نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسمات، باعث شد تا سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت راهبری فعالیت های مساجد و هیئت ها را در این ایام عهده دار شود.
 
 
ایشان در پایان یادآور شد: با توجه به عملکرد بسیار خوب وموفقیت آمیز اداره کل تبلیغات اسلامی، مقرر شد تا بر اساس شیوه نامه های مصوب، مدیریت برگزاری مراسمات ایام اربعین حسینی(ع) و نظارت بر مساجد و هیئات، به این اداره کل واگذار شود.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک