EN FA

دیدار نوروزی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با کارکنان اداره کل

1401/01/16 تعداد بازدید: 185
print
 دیدار نوروزی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با کارکنان اداره کل

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی نبی زاده، به مناسبت سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست که با حضور کلیه کارکنان اداره کل برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) در باب رحمت و برکات ماه مبارک رمضان، نسبت به اهمیت حقیقت نماز به عنوان فرصت ویژه ای برای اتصال به عوالم معنوی یاد کرد و معارف عمیق اسلامی و شیعی را از مصادیق جهاد تبیین معرفی نمود.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه این دیدار، به بیان گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیت های سال 1400 پرداخت و اظهار داشت: ما در سال گذشته، مسجد، بانوان و فرق و ادیان را به عنوان سه اولویت اصلی در دستور کار قرار دادیم که بحمدالله توانستیم علاوه بر تحولات استانی، در سطح کشور نیز در فهرست استان هان های برتر قرارگیریم.
 
 
این مقام مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته در موضوع مسجد بیان داشت: توسعه شبکه امامت، هم در سطح کلانشهر اهواز و هم در سطح استان، توجه ویژه به فعالیت های روحانیون مستقر، پایگاه های اجتماعی وامامان محله در 87 مسجد شهرستان اهواز و قریب به 450 مسجد در استان از جمله مهمترین اقدامات انجام گرفته در موضوع مسجد می باشدکه تحولات قابل توجهی را به همراه داشته است.
 
 
حجت الاسلام نبی زاده فعالیت های صورت گرفته در حوزه ادیان و فرق وهمچنین امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان را نیز بسیار رضایت بخش اعلام کرد و به دستاوردهای قابل توجه آن درسطح استان اشاره کرد.
 
 
ایشان در بخش پایانی سخنانش، مسجد، هیئت و فضای مجازی را به عنوان اولویت های اصلی سال 1401 عنوان کرد و از مجموعه کارکنان اداره کل در ارائه طرح ها و برنامه های مرتبط با این سه اولویت دعوت به همکاراهی و همکاری کرد.
 
در خاتمه ، تعدادی از کارکنان به بیان نکات و نقطه نظرات خود به شکل گفتگومحور پرداختند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک