EN FA

دیدار با قهرمان طلای پاراالمپیک در سکوتی پس از گذشت بیش از دوماه از این رویداد جهانی

1400/08/27 تعداد بازدید: 534
print
 دیدار با قهرمان طلای پاراالمپیک در سکوتی پس از گذشت بیش از دوماه از این رویداد جهانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشستی به همراه رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز و کارشناس امور بانوان این اداره کل با خانم هاشمیه متقیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده در دیدار با خانم هاشمیه متقیان، قهرمان ملی مسابقات پاراالمپیک، با ابراز خرسندی از افتخار آفرینی این بانوی خوزستانی در عرصه رقابت های جهانی، اظهار داشت: ما وظیفه خود دانستیم هر چند با گذشت مدت زمانی از کسب این موفقیت بزرگ، اما هم به عنوان یک بانوی موفق ایرانی و هم به عنوان یک بانوی خوزستانی، علیرغم معلولیت جسمانی ولی با افتخار بزرگی که برای کشور به ارمغان آوردید، برای قدردانی از این موفقیت به یاد ماندنی، با شما دیداری داشته باشیم.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر این مطلب که یکی از اولویت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت های فرهنگی بانوان می باشد، عنوان کرد: بانوانی مثل شما که دارای ویژگی های مثبت و متعددی هستند، دیگر به تنهایی متعلق به خودشان نمی باشند و می توانند برای جامعه بانوان و دختران ما علی الخصوص در خوزستان، بسیار اثرگذار باشند.
این مقام فرهنگی در ادامه افزود: بی شک عنایتی که خداوند متعال در این مسیر نسبت به شما داشته و موفقیتی که به دست آوردید، شاید بسیاری از جوانان ما علیرغم برخورداری از شرایط مطلوب و مساعد، اما نتوانستند چنین اتفاقی را رغم بزنند و این واقعا جای مباهات و خرسندی دارد. 
 
هاشمیه متقیان، قهرمان مسابقات جهانی پاراالمپیک، حفظ حجاب و پوشش مناسب در مسابقات را به عنوان یک ارزش برای بانوی مسلمان ایرانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از افراد و حتی جوانانی که میخواهند وارد عرصه ورزش جهانی شوند، این دغدغه را دارند که حفظ حجاب برای آنها محدودیت ایجاد کند در صورتی که اصلا اینطور نیست و با پوشش مناسب هم می توان در رقابت با حریفان، به قله های موفقیت رسید.
 
 
قهرمان طلای پاراالمپیک، توجه جدی مسیولین به جوانان موفق و افتخار آفرین را به شکل ویژه خواستار شد و بیان کرد: انتظار می رود مسیولین ما به ویژه مسئولین استانی، ضمن اینکه به وعده های داده شده جامه عمل می پوشانند، تلاش کنند تا جوانانی که با سختی و همت فراوان برای سربلندی کشور، تلاش کرده اند، تا جایی که امکان دارد به مردم شناسانده شوند تا در اوج موفقیت در گمنامی به سر نبرند.
در بخش دیگری از این دیدار، حجت الاسلام نبی زاده با دعوت از خانم هاشمیه متقیان به عنوان عضوی از جمعیت بانوان اندیشه ورز سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، از وی در ارتقاء ارزشهای فرهنگی و اثربخشی آن بین بانوان و دختران جامعه دعوت به حضور و همکاری کرد. 
 
 
وی در پایان این دیدار، ضرورت حمایت از ظرفیت ها و توانمندی های جوانان را مورد تأکید قرار داد و گفت: لازم است ما در شرایطی هم شنونده و انتقال دهنده مطالبات مردمی باشیم علی الخصوص انتظار می رود مسئولین ما در استان بیش از پیش پیگیر مسئله ورزش جوانان به ویژه ورزش معلولین و جانبازان در استان پهناور خوزستان و شهر اهواز باشند و مجموعه های ورزشی که مختص این عزیزان هستند و نیاز به تعمیر و سازندگی دارند را در دستور کار خود قرار دهند تا با انگیزه و امکانات بیشتری در رسیدن به هدف خود اهتمام ورزند.
 
لازم به ذکر است در خاتمه این دیدار، با اهداء هدیه، لوح سپاس و حکم عضویت در جمعیت بانوان اندیشه ورز استان، توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از خانم هاشمیه متقیان تقدیر شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک