EN FA

خوزستان، استان پیشتاز در مهرواره ملی محله همدل

1400/05/10 تعداد بازدید: 194
print
 خوزستان، استان پیشتاز در مهرواره ملی محله همدل

آئین اختتامیه نخستین «مهرواره محله همدل» شنبه نهم مردادماه در سالن سوره مهر حوزه هنری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام غلامی دبیر برگزاری مهرواره محله همدل اظهار کرد: مهرواره محله همدل باهدف به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات مردم فعالیت خود را آغاز کرده و یک اقدام مهم جهادی محسوب می‌شود.
 
دبیر مهرواره محله همدل تصریح کرد: بیش از ۵۷ هزار مسئله در این مهرواره از طریق سامانه ثبت‌شده که هیئت‌داوران هزار و ۵۴۸ طرح را شناسایی کرده و در بخش استانی نیز ۴۵۰ طرح باهم به رقابت پرداختند و درنهایت با تصمیم هیئت‌داوران ۱۴ مسئله به مرحله نهایی راه یافتند و سه طرح اصلی و نهایی معرفی شدند.
 
 
در بخش بعدی مراسم از برخی برگزیدگان مردمی مهرواره محله همدل و مدیران برگزیده استانی سازمان تبلیغات اسلامی با نگین انگشتر حرم علوی، تندیس جشنواره، وام اشتغال‌زایی به میزان یک میلیارد ریال و یک ربع‌سکه بهار آزادی تقدیر به عمل آمد که در این میان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده برگزیده مدیران کل تبلیغات اسلامی با ثبت 3448 مسئله، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی به عنوان راهیار برتر بنیاد هدایت و مجید قنواتی از رامهرمز و رضا آیت از دزفول به عنوان برگزیدگان این مهرواره معرفی شدند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: استان‌های خوزستان، خراسان جنوبی و اصفهان پیشگام در حل مسئله محسوب می‌شوند.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در سخنانی اظهار کرد: اعتماد به غرب و بیگانه گرهی از مشکلات ما را حل نمی‌کند.
وی ادامه داد: ما مردم ایران پیشرفت را جدی گرفتیم و در شرایط امروز دوباره می‌ایستیم و قدرتمند به سمت موفقیت و پیشرفت منطقه‌ای با اتکا به حرکات مردمی جلو می‌رویم که البته حاکمیت هم باید حمایت کند. 
 
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه بیان کرد: بر اساس تجربه‌های تاریخی، باید مردم، محله و مسجد را جدی بگیریم، چراکه در افق آینده مساجد گام مهمی در پیشرفت مردم‌دارند و این مکان قدرتمند و مقدس، در تعالی رشد و موفقیت مردم نقش‌آفرینی خواهد کرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک