EN FA

تفاهم نامه همکاری های دوسویه ادارات کل تبلیغات اسلامی واوقاف و امورخیریه خوزستان امضاء شد

1400/07/30 تعداد بازدید: 184
print
 تفاهم نامه همکاری های دوسویه ادارات کل تبلیغات اسلامی واوقاف و امورخیریه خوزستان امضاء شد

نشست هم افزایی مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه و معاونین اداری و مالی این ادارات با هدف هم افزایی و تعامل دو سویه برگزار شد توافقاتی مبنی بر همکاری های دوجانبه صورت گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، ضمن ابراز خرسندی از این هم افزایی در خصوص توافقات صورت گرفته اظهار داشت: با توجه به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه در راستای انجام اقدامات عام المنفعه فعالیت میکند ضمن همکاری های دوجانبه در امور فرهنگی مقرر گردید تا در حمایت از روحانیون مستقر در روستاهای محروم استان نیز همکاری های جدی از سوی این اداره کل صورت گیرد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی به عنوان نماد مذهبی کلان شهر اهواز می باشد، تصمیماتی در خصوص حفظ، نگهداری و توسعه فعالیت های مذهبی و فرهنگی این مکان متبرّک، گرفته شد.
 
 
در بخش دیگری از این نشست، حجت الاسلام خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی تمام  قابلیت های لازم جهت استفاده از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی را دارد و به عنوان بهترین نهاد فرهنگی این اعتماد و اعتبار را دارد که از ظرفیت های اوقاف در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استفاده نماید.
 
لازم به ذکر است؛ این نشست در ادامه جلسه مورخ 16شهریورماه 1400 با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان و معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک