EN FA

اولین نشست قرارگاه های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

1400/06/23 تعداد بازدید: 373
print
 اولین نشست قرارگاه های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان باید به قرارگاه عملیات فرهنگی ارتقاء یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، اولین جلسه قرارگاه های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و مسئولین قرارگاه ها در محل سالن کوثر این اداره کل برگزار شد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست، با بیان اصلی ترین رویکرد های کاری این قرارگاه ها،اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی از مهمترین مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود، ضرورت دارد رویکردهایی از قبیل توجه به جوان گرایی، ارتقاء و تخصصی کردن مأموریت ها، ایجاد رقابت در انجام مأموریت ها و حفظ انسجام داخلی قرارگاه ها در اولویت فعالیت های فرهنگی قرار گیرد.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، در ادامه تصریح کرد: ضرورت دارد، با توجه به اهمیت مأموریت های محوله، هر یک از قرارگاه های دهگانه نسبت به تنظیم سند راهبردی و عملیاتی خود اقدام کند.
 
گفتنی است، این نشست با حضور مسئولین 10 قرارگاه فرهنگی در استان برگزار شد و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز به عنوان جانشین قرارگاه در این جلسه معرفی شدند
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک