EN FA

اقوام عرب خوزستان، تنها ظرفیت ما برای تعامل با 27 کشور عربی دنیا محسوب می شوند

1400/03/26 تعداد بازدید: 198
print
اقوام عرب خوزستان، تنها ظرفیت ما برای تعامل با 27 کشور عربی دنیا محسوب می شوند

نشست هم اندیشی مدیرکل تبلیغات اسلامی باعشایر، بزرگان و شیوخ عرب، جهت حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات، در محل سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع عشایر خوزستان، اظهار داشت: وظیفه ما در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه فرهنگی و نه اقتصادی، این است که در کنار عشایر بایستیم و از نظر فرهنگی بتوانیم حمایت هایی نسبت به شما داشته باشیم.
 
وی  با اشاره به اقدامات مؤثری که از سوی مشاور اداره کل تبلیغات اسلامی در اصلاح ذات البین در بین عشایر و اقوام عرب استان خوزستان صورت گرفته است، به عنوان بخشی از کمک های جدی در امور عشایر یاد کرد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنانش، عربی را به عنوان یک فرهنگ ذکر کرد و افزود: 27 کشور اسلامی، از کشورهای عرب زبان هستند وعربی به عنوان یک فرهنگ، در تمام دنیا مشترک است.
 
حجت الاسلام نبی زاده خاطرنشان کرد: ما در ایران جمعیتی بالغ بر 3میلیون عرب زبان داریم که در خوزستان متمرکز شده اند و به عنوان تنها ظرفیتی است که می توانیم برای ارتباط با 27 کشور عربی از آن بهره مند باشیم.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک