EN FA

از فعالیت های فرهنگی و خدمات اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی قدردانی شد

1400/09/10 تعداد بازدید: 581
print
از فعالیت های فرهنگی و خدمات اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی قدردانی شد

در اولین نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی با استاندار خوزستان، نقش سازمان تبلیغات اسلامی در انجام فعالیت های فرهنگی و ارائه خدمات اجتماعی، مهم و اثرگذار ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست که اولین دیدار استاندار خوزستان و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بود، گزارش مفصلی از اقدامات و فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی، به ویژه مأموریت های دوازده گانه این سازمان به ایشان ارائه شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، در این دیدار، ضمن بیان رویکردها و برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی، در خصوص فرصت ها و ظرفیت هایی که با راهبری این اداره کل در استان به وجود آمده نیز توضیحاتی ارائه کرد.
 
 
در ادامه، صادق خلیلیان استاندار خوزستان، ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی، نقش این سازمان در کمک به هماهنگی فعالیت های فرهنگی در سطح استان را مهم ارزیابی کرد و اهمیت این فعالیت ها را در ارائه خدمات اجتماعی و اقدامات مهمی همچون واکسیناسیون و مقابله با بیماری کرونا، بسیار مؤثر دانست.
 
در پایان، در خصوص پاره ای از مشکلات و موانع موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی و تبلیغی، بحث و تبادل نظر شد که از سوی استاندار خوزستان در جهت رفع برخی از این مشکلات قول مساعد داده شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک