EN FA

آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان برگزار شد

1400/05/22 تعداد بازدید: 257
print
 آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان: افزایش اعتبارات نیاز به پیگیری جدی مسئولین دلسوز شادگانی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده  در سفر به شهرستان شادگان، با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب فرهنگی و دینی که در این شهرستان وجود دارد، نسبت به پیگیری احداث مجموعه فرهنگی – قرآنی شاخص در شادگان قول مساعد داد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه ضمن اعلام حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت های فرهنگی، بر ارتقاء سطح هیئات و مبلغین در این شهرستان تأکید کرد.
 
 
 وی همچنین با بیان اینکه استان خوزستان با تأسیس و راه اندازی قریب به 30 مدرسه صدرا، در کشور، سرآمد می باشد گفت: با توجه به اهمیت گسترش مدارس صدرا در همه شهرستان های استان خوزستان و ضرورت تربیت دینی و فرهنگی آینده سازان این مرز و بوم، انتظار می رود به فضل پروردگار متعال پیگیری های لازم در خصوص تأسیس مدرسه صدرا در شهرستان شادگان نیز انجام شود.
 
حجت الاسلام نبی زاده در بخش دیگری از بیانات خود، با تأکید بر حمایت و توجه اعضای شورای شهر اظهار داشت: آنچه مورد اهمیت است این است که با همکاری و توجه شورای شهر شادگان، فضای شهری نمود فرهنگی داشته باشد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: افزایش اعتبارات نیاز به پیگیری جدی مسئولین دلسوز شادگانی دارد و شرکت ها و کارخانه جات بنابر مسئولیت اجتماعی خود باید نسبت به مطالبه بودجه و اعتبارات خود، پیگیری های لازم را انجام دهند.
 
یادآور می شود؛ دیدار با جمعیت بانوان فرهیخته، بازدید از حوزه علمیه خواهران و پیگیری انتصاب امام جمعه شهرستان شادگان از دیگر برنامه هایی بود که در این سفر انجام شد.
 
 
گفتنی است؛ در این سفر، ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام جزایری، طی حکمی حجت الاسلام سیدمهدی حسینی به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان منصوب شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک