EN FA

بیش از 160 موسسه قرآنی در خوزستان مورد ارزیابی قرار می گیرد

1399/09/03 تعداد بازدید: 507
print
 بیش از 160 موسسه قرآنی در خوزستان مورد ارزیابی قرار می گیرد

رئیس اداره امور قرآنی استان خوزستان از رصد و پایش مؤسسات قرآنی استان در سال جاری در جهت ارزیابی و سطح‌بندی آنها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام علی فدیعمی  رئیس اداره  امور قرآنی استان خوزستان  با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه  مجموعه دار القرآن کشور در چند سال اخیر مبادرت به صدور مجوز موسسات قرآنی کرده،  تصمیم گرفته شد که در غالب یک طرح آخرین وضعیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت  را مورد پی‌گیری، پایش و رصد قرار دهد.
 
دار القرآن استان خوزستان  نیز در قالب این طرح  اقدام به رصد و پایش موسسات خود نموده است. در این طرح بیش از 160 موسسه قرآنی را  با حضور 5 گروه ارزیاب در بازه زمانی 2 هفته ایی  مورد  رصد و پایش  قرار می گیرند.
 
 
هدف از برگزاری این طرح احصاء نقاط قوت و ضعف موسسات، تلاش برای تقویت نقاط قوت، حذف و تعدیل نقاط ضعف احتمالی و  تعیین رتبه  موسسات قرآنی استان در طرح پایش کشوری است.
 
وی در ادامه افزود: در طرح پایش عملکرد  موسسات به دو شیوه  میدانی و اسنادی صورت میگیرد و بر اساس شاخص های این طرح از جمله :کمیت و کیفیت فعالیت، رعایت تکالیف قانونی ، میزان رضایتمندی مخاطبان،  نقاط ضعف و قوت موسسات، طرح و برنامه های ابتکاری انجام شده  مورد سنجش قرار می گیرند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک