EN FA

هم افزایی ظرفیت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد، ثمرات خوبی در پی خواهد داشت

1400/06/16 تعداد بازدید: 130
print
هم افزایی ظرفیت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد، ثمرات خوبی در پی خواهد داشت

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: آنچه به شکل ویژه سعی میکنیم در جلسات استانی مورد پیگیری قرار دهیم، سطح تعاملات خوب لایه نهادی بین رییس سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، محمد روح الامینی، معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری های این ارگان مردم نهاد، اظهار داشت: آنچه به شکل ویژه سعی میکنیم در جلسات استانی مورد پیگیری قرار دهیم، سطح تعاملات خوب لایه نهادی بین رییس سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادها است.

 

 

وی افزود: بحمدالله حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز ارتباطات بسیار خوبی را با دستگاه های منتسب به رهبری رقم زده اند.
 
معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی بسیاری از برنامه ها و فعالیت ها از جمله زیارت عتبات به دلیل شیوع بیماری کرونا،امکان استفاده از ظرفیت انجام برنامه های فرهنگی مشترک وجود دارد که امیدواریم از هم افزایی ظرفیت های این دو دستگاه، بتوانیم اتفاقات مثمر ثمری را رقم بزنیم.
 
در بخش دیگری از این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با ابراز رضایت مندی از همکاری های مشترک سازمان تبلیغات و کمیته امداد امام خمینی(ره)، عنوان کرد: در این مدت بحمدالله همکاری های بسیار خوب و برادرانه ای با این نهاد ارزشمند داشته ایم و شاید  از جمله تعاملاتی که بدون تشریفات اداری و سازمانی صورت گرفته است تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است.
 
 
حجت الاسلام نبی زاده در راستای همکاری های مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به طرح تحول اجتماعی مسجد محور اشاره کرد و گفت: هدف اصلی در اجرای طرح تحول اجتماعی مسجدمحور این است که مساجد به جایگاه و نقش خودشان در حکمرانی شیعی از ابتدای انقلاب اسلامی و قبل از آن برگردند و به مرکز و خاستگاه انقلاب اسلامی تبدیل شوند.
 
وی در پایان یادآور شد: ما این آمادگی را داریم که در بخش حمایت های فرهنگی از ظرفیت امامان محله، امامان روستا و پایگاه های اجتماعی در کنار امکانات و منابعی که معطوف به افراد تحت پوشش خود دارید، خدمات اجتماعی خود را ارائه دهیم.


پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک