EN FA

نشست فصلی روسای ادارات تبلیغات اسلامی پس از 3 روز به کار خودپایان داد

1400/08/20 تعداد بازدید: 594
print
نشست فصلی روسای ادارات تبلیغات اسلامی پس از 3 روز به کار خودپایان داد

نشست فصلی روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، با حضور در بیت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده محترم ولی فقیه در استان، پس از 3 روز به کار خود پایان داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سومین روز نشست فصلی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، فرماندهان قرارگاه های رسانه، بانوان، فِرق و نحله های انحرافی و همچنین مشاور مدیرکل در امور عشایر و اقوام خوزستان به بیان گزارشات و برنامه های خود پرداختند.

 
در ادامه، با هماهنگی به عمل آمده کلیه رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی و فرماندهان قرارگاه های فرهنگی اداره کل با حضور در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده محترم ولی فقیه در استان، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
 
 
در ابتدا، جمعی از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان به بیان سوالات و موضوعات خود به شکل گفتگو محور با نماینده محترم ولی فقیه در استان پرداختند.
در بخش دیگری از این نشست، حجت الاسلام نبی زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی، به بیان گزارشی از فعالیت های گسترده سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و با اشاره به نشست فصلی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان، نکاتی در خصوص فعالیت قرارگاه های فرهنگی این اداره کل ارائه کرد.
 
 
بخش پایانی این نشست، برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز بودکه در محضر نماینده محترم ولی فقیه در استان و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، معاون فرماندار و مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انجام شد.
در این مراسم، حجت الاسلام احمد سواری طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز منصوب و از زحمات حجت الاسلام پشم فروش و حجت الاسلام منابی به عنوان رؤسای قبلی این اداره تقدیر شد. 
 
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در حاشیه این نشست، توجه به فریضه نماز و اهتمام جدی نسبت به اقامه نماز اول وقت و اولویت امر نماز بر همه امور را مورد تاکید قرار داد. 
 
نماینده محترم ولی فقیه در استان با اشاره به آیه شریفه "مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَكَرٍ أَوْ أُنْثَىٰ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيَاةً طَيِّبَةً ۖ وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ" افزود:
حیات انسان به قلب انسان و روح و جان انسان است. عمل صالح قلب انسان را زنده نگه می‌دارد. اینکه انسان ببیند تا چه اندازه در برابر فرامین خداوند واکنش نشان می دهد، به همان اندازه قلب و جان او زنده است. 
 
 
در مراسم اختتامیه نشست فصلی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی که در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، حجت الاسلام پشم فروش، دبیر مهرواره سراسری اوج در خصوص اجرای این مهرواره به بیان نکاتی اشاره کرد.
 
 
در خاتمه، حجت الاسلام نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام فردآقایی معاون فرهنگی اداره کل به جمع بندی موضوعات و برنامه‌های نشست فصلی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان پرداختند.
 
گفتنی است نشست فصلی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان از روز سه شنبه 18 آبان آغاز و در تاریخ پنجشنبه ٢٠ آبان 1400  به اتمام رسید .

پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک