EN FA

فعالیت نسل جوان در رسانه و فضای مجازی بزرگترین سرمایه در تبلیغ و تبیین معارف است

1401/02/05 تعداد بازدید: 206
print
فعالیت نسل جوان در رسانه و فضای مجازی بزرگترین سرمایه در تبلیغ و تبیین معارف است

گردهمایی جمعی از فعالان رسانه ای معارفی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، معاون فرهنگی و رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی، در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام حریزاوی رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی این اداره کل در آغاز این گردهمایی، با اشاره به تعهد و دغدغه مندی جوانان مذهبی و انقلابی نسبت به موضوع رسانه و فضای مجازی، حضور ایشان را در بستر فعالیت های رسانه ای به عنوان یک فضای غالب در بسیاری از شهرهای کشور، بسیار امیدوارانه ارزیابی کرده و بر غیرت دینی و فرهنگی و نیزهمسو و هم جهت بودن آنها در این راستا به عنوان وجه مشترکی ارزشمند و اثرگذار تأکیدکرد.
 
 
در ادامه این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، مسئله رسانه و فضای مجازی را یکی از سه اولویت اصلی برنامه های سال 1401 این اداره کل عنوان کرد و گفت: یکی از مسائلی که جامعه به آن نیاز دارد مسئله رسانه و فضای مجازی است. نیاز ما به فقه رسانه و فقه فضای مجازی یک ضرورت بسیار مهم است به ویژه برای فعالان ارزشی این عرصه که میخواهند مبتنی بر فقه اسلامی در فضای مجازی فعالیت کنند.
 
 
حجت الاسلاموالمسلمین نبی زاده تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که انقلاب اسلامی به دنبال اقامه فقه نظام ساز بوده است. نظام آموزشی، نظام سیاسی، نظم امنیت، نظام اقتصادی، نظام تعلیم و تربیت و... تمام نظام هایی که جامعه ما به روز به آن نیاز دارد و نیاز به رسانه و فضای مجازی نیز یکی از همین ضروریات است که باید به روز به آن پرداخته شود.
 
 
در ادامه، جمعی از فعالان رسانه ای حاضر در این نشست به بیان نکات و نقطه نظرات خود پرداختند.
 
 
تسهیل گری و ایجاد بستر لازم برای رفع نیاز محتوایی؛ تعامل و هم افزایی بیش از پیش با فعالان رسانه ای؛ عملیاتی کردن راهکارهای ارائه شده در گردهمایی ها؛ استفاده از جهاد تبیین در فضای رسانه، استفاده از ظرفیت علما و روحانیت در مسئله فضای مجازی، برگزاری کارگاه ها و دوره های تخصصی با هدف تبیین اهمیت موضوع رسانه و فضای مجازی و ...از جمله موضوعاتی بود که از سوی فعالان رسانه ای مورد تأکید و توجه قرار گرفت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک