EN FA

عملکرد قرارگاه های فرهنگی در استان خوزستان در موقعیت ظفر و پیروزی است

1401/02/19 تعداد بازدید: 178
print
عملکرد قرارگاه های فرهنگی در استان خوزستان در موقعیت ظفر و پیروزی است

دومین نشست کاری رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان با موضوع گزارش عملیات رمضان و برنامه های اجرایی سال 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام فردآقایی معاون فرهنگی اداره کل، در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان، به تبیین برنامه های اجرایی و عملیاتی سال 1401 پرداخت.

همچنین ارائه گزارشی از عملیات رمضان 1401 و نیز تخصیص اعتبارات مربوط به مساجد از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با توجه به توسعه شبکه امامت در استان، مسئله شبکه یابی و شبکه سازی را که در سال 1400 به شکل جدی به آن پرداخته شده بود مورد تأکید قرار داد.
 
 
حجت الاسلام فردآقایی در ادامه با اشاره به رویداد ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی، اظهار داشت: انتخابات نهایی شورای هیئات مذهبی در تاریخ 30 اردیبهشت 1401 به شکل همزمان در سراسر کشور انجام خواهد شد که در استان خوزستان قریب به 300 نفر به عنوان کاندید معرفی شده اند. بر همین اساس انتظار می رود با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه، انتخاباتی سالم و پربار در پیش داشته باشیم.
 
در بخش دیگری از این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه در ماه پر خیر و برکت رمضان، رضای خداوند متعال را بر همه امور ارجح دانست و ایمان و عمل صالح را به عنوان مهمترین اصل در جلب رضایت پروردگار عنوان کرد.
 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، با ابراز رضایتمندی از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در سه سال اخیر بیان داشت: ما بحمدالله در استان شاهد هستیم که رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی هم صاحب طرح و ایده هستند و هم معتقد بر اینکه برای هر مسئله ای می توان راه حل مناسب پیدا کرد و همین موضوع باعث شده که خوزستان در سطح کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
 
 
وی با بیان این مطلب که در سال 1400 مبلغی بالغ بر 32 میلیارد تومان هزینه خالص کار فرهنگی بوده است، گفت: امروز؛ سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهمترین ارگان های فرهنگی کشور با جدیت در حال عملیاتی کردن مأموریت های کاری متعدد و متنوع می باشد. 
 
حجت الاسلام نبی زاده در پایان خاطرنشان کرد: خوزستان در عملکرد قرارگاه های فرهنگی تبلیغی در موقعیت ظفر و پیروزی است. لذا با تدبیر و دقت نظر، باید مراقبت کنیم ذره ای خلل در روند انجام فعالیت ها و مأموریت های در دست اقدام وارد نشود.
 
 
گفتنی است؛ این نشست با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاونین اداره کل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در تاریخ 19 اردیبهشت 1401 برگزار شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک