EN FA

ظرفیت های مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی، مایه عزت و قدرت سازمان هستند

1400/04/08 تعداد بازدید: 167
print
ظرفیت های مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی، مایه عزت و قدرت سازمان هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در در اولین همایش راهبردی رسش: سازمان تبلیغات اسلامی در هر حوزه ای که نسبت به مسائل دینی نیاز باشد، به عنوان مسئله حل کن نظام اسلامی در مسائل دینی باید حضور داشته باشد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی نبی زاده در اولین همایش راهبردی رسش، که امروز مورخ 8 تیر در سالن همایش های مجتمع فجر اهواز برگزار شد ضمن خیر مقدم به مدعوین و ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، ظرفیت های مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی را مایه عزت و قدرت و شراف سازمان دانست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی در ابتدای این همایش گفت: ما در استان خوزستان بالغ بر 33 اداره و دفتر تبلیغات اسلامی داریم که اتفاقی که امروز رقم زده شده است حاصل مأموریت های بسیاری است که بخشی از آن خارج از سازمان و بخشی مربوط به درون سازمان است .

 

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مواجه است با یک مطالبه و یک توقع؛ و گزارشی که امروز ارائه خواهد شد پاسخ به مطالبه ولی فقیه و توقع  مردم از سازمان تبلیغات اسلامی  است.

 

 

حجت الاسلام نبی زاده، سازمان تبلیغات اسلامی را بدون مجامله و مسامحه، بازوی تبلیغی و فرهنگی امام جامعه دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در هر حوزه ای که نسبت به مسائل دینی نیاز باشد، به عنوان مسئله حل کن نظام اسلامی در مسائل دینی باید حضور داشته باشد.

وی همچنین در بخش مطالبات مردمی عنوان کرد: ما ظرفیت های عظیم مردمی در اختیار داریم که بر اساس زیست بوم فرهنگی هر منطقه، سامان دهی فعالیت های فرهنگی آن منطقه را نیز عهده دار هستیم.

نبی زاده تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در این دو سال در استان افتاده، تیم بانوانی است که در قالب جمعیت بانوان فرهیخته و شورای فرهنگی بانوان در ادارات تبلیغات اسلامی و حتی نمایندگی های ما مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: ما قریب به 7000 هیئت در استان داریم که با جمعیت کثیری که هر کدام از این هیئات در بر دارند، خوزستان به تنهایی که حسینیه خواهد بود.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی در خصوص توسعه مدارس صدرا خاطرنشان کرد: خوزستان مفتخر است با داشتن 26 مدرسه صدرا در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص دهد. 

وی یادآور شد: مدارس صدرا می توانند ظرف کادرسازی در نظام جمهوری اسلامی باشند لذا معلم و طلبه که خروجی سازمان تبلیغات اسلامی است، انسان سازی به عنوان مأموریت اصلی آن محسوب می شود.

 

نبی زاده در پایان گفت:امروز ما پرتوان حرکت میکنیم به سمت پاسخ به مطالبه رهبر انقلاب و توقعی که مردم از سازمان دارند و به فضل پروردگار و با تمام قوا این مطالبات را دنبال خواهیم کرد.

 

پایان خبر/.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک