EN FA

رشد و تعالی سازمان تبلیغات اسلامی، ادعایی است که محقق شده است

1400/09/21 تعداد بازدید: 567
print
رشد و تعالی سازمان تبلیغات اسلامی، ادعایی است که محقق شده است

کارگروه توسعه مدیریت با محوریت جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه ها، با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در کارگروه توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشستی که با حضور خانم مؤمن زاده نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاون اداری و مالی، معاون فرهنگی، رئیس طرح و برنامه و جمعی از کارکنان امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و نقاط قوت و ضعف این ارزیابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

حجت الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ابتدای این نشست، ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، موفقیت اداره کل تبلیغات اسلامی را در کسب رتبه ممتاز در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: بحمدالله اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سال 1399 موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور و کسب رتبه سوم در بین دستگاه های فرهنگی استان بوده است.
 
 
وی افزود: ما به وضوح شاهد این موضوع هستیم که در سازمان تبلیغات اسلامی روند رو به رشدی آغاز شده که صرفا یک ادعا نیست بلکه آنچه نماگرها نشان می دهند و آنچه که جامعه آماری در خصوص بهبود عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی نشان داده است، بیانگر سیر صعودی و تقویت نقاط قوت این سازمان است.
در ادامه، معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: کلیه همکاران ما در دوایر مختلف در طول سال نسبت به جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم در موضوع ارزیابی عملکرد، اهتمام ویژه دارند.لذا انتظار می رود وقتی نتایج این تلاش ها و زحمات به بار می نشیند و مجموعه را به عنوان رتبه ممتاز معرفی می کند، این اتفاق مثبت و ارزشمند به سایر دستگاه ها و ارگان ها نیز اطلاع رسانی شود.
 
 
سعید کتانباف، توجه به منزلت کارکنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در دو سال متوالی موفق به کسب رتبه اول شده است. لذا در این اداره کل همه کارکنان برای ما مهم و ارزشمند هستند و ما تمام تلاش خود را هم در موضوع آموزش، هم در مناسب سازی محیط کار و هم در استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های مفید مجموعه به کار گرفته ایم.
در بخش دیگری از این نشست، خانم مؤمن زاده نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در کارگروه توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: همه ساله جشنواره ای با همکاری شورای راهبری توسعه مدیریت استان، به ریاست استاندار و دبیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می شود که ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد.
 
 
وی در ادامه تصریح کرد:  متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، 2 سال است که این جشنواره به شکل حضوری برگزار نمی شود و علیرغم مسائل و مشکلاتی که طی دو سال اخیر داشته ایم، هم به دلیل شیوع بیماری کرونا و هم تغییر استاندار اما موفق شدیم جشنواره شهید رجایی را برگزار و نتایج را در زمان معین شده اعلام کنیم.
مؤمن زاده خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از جمله اداراتی است که در زمان معین شده بسیار خوب عمل کرده و پیگری های به موقعی نسبت به ارزیابی ها داشته است.
 
 
مسئول ارزابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان خوزستان، ضمن مهم برشمردن شاخص های ملی، بر شاخص های استانی نیز تأکید کرده و گفت: در خصوص شاخص های اختصاصی، صرف اینکه حتما باید اجرای برنامه ها و شاخص ها ملی باشند کفایت نمیکند و این برای استان ما تغییری را رقم نخواهد زد. لذا ما اعتقاد داریم حتما باید برنامه های استانی نیز اجرا شوند.
شایان ذکر است، تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد و بررسی امتیازات مکسوبه در بخش های مختلف، از مهمترین محورهای این جلسه بود.
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک