EN FA

در آئینی، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد

1401/03/18 تعداد بازدید: 769
print
در آئینی، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خوزستان  منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور جمع کثیری از طلاب، روحانیون، مسئولین استانی و ظرفیت های مختلف مردمی در «تالار شهر» اهواز برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده، مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد درگذشتگان حادثه متروپل و تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه خجسته کرامت، ازخود به عنوان فرزند خوزستان نام برد و عنوان کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که آنچه دارم را مدیون این استان هستم. 

 

 

حجت الاسلام نبی زاده موفقیت های بدست آمده در طول مدت بیش از 3 سال مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان  را تکیه بر ظرفیت های اداری و مردمی این سازمان عنوان کرد و گفت: همه کسانی که در این مدت کارها و عملیات ها را پیش بردند یک تیم منسجم و جهادی متشکل از کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی و ظرفیت های مردمی فعال دینی و فرهنگی در استان بوده است که اتفاقات بسیار بزرگی را رقم زده اند.
 
وی افزود: به جرأت می توان گفت استان خوزستان در بهره گیری از نیروهای جوان جهادی در ادارات و دفاتر تبلیغات اسلامی و همچنین ارائه خدمات اجتماعی، مقام اول را در کشور دارد.
 
 
 در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز با ابراز خرسندی از بهره گیری از فرزندان خوزستان و جامعه علمی و مذهبی این استان در مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که فرزندی از فرزندان خوزستان و جامعه علمی و ایمانی استان، مسئولیت این سنگر مهم را عهده دار می شود.
 
 
امام جمعه موقت اهواز ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام نبی زاده درطول دوران مدیریت ایشان در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، بیان داشت: حجت الاسلام نبی زاده با همت بلندی که در این سال ها از خود نشان دادند، مجاهدت ها و تحولات بسیار خوبی را در استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون انقلابی در چرخه تولید محتوای تبلیغی و اقدامات مؤثر فرهنگی رقم زدند.
 
 
 
حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: بهره مندی از حضور حجت الاسلام اخوان صباغ به عنوان عنصری فعال، ولایت مدار و تأثیرگذار نشان از نگاه ویژه جناب آقای قمی به استان خوزستان دارد که امیدواریم در زمان مدیریت ایشان شاهد یک جهش جدی در امور فرهنگی و تبلیغی در استان باشیم.
 
 
در بخش دیگری از این مراسم؛حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی؛ ضمن قرائت حکم انتصاب مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و لوح سپاس حجت الاسلام نبی زاده، زحمات و تلاش های ایشان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و نسبت به استفاده از توانمندی های حجت الاسلام اخوان صباغ به عنوان یک روحانی جهادی و انقلابی ابراز امیدواری کرد.
 
 
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، با قدردانی از زحمات حجت الاسلام نبی زاده در طول مدت تصدی ایشان، جهاد تبیین را به عنوان مهمترین رسالت در جامعه امروز عنوان کرد و اظهار داشت: امروز؛ زمانه جهاد تبیین است و به عنوان یک فریضه باید آن را جدی بگیریم.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: همه سرمایه هایی که در جهاد تبیین مؤثر واقع می شوند اعم از مکتب امام(ره) به عنوان اصل کلام انقلاب، مسئله هیئت و توجه به مردم را باید جدی بگیریم.
 
 
در بخش پایانی این مراسم؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ، مدیرکل جدیدالانتصاب تبلیغات اسلامی خوزستان، توفیق خدمت در این میدان را محصول فداکاری ها و زحمات خانواده و اساتید خود عنوان کرد و بیان داشت: خداوند متعال را شاکرم که فرصتی فراهم شد برای بازگشت به خوزستان و خدمت به مردم شریف این استان و این توفیق را مدیون زحمات و توجهات پدرانه کسانی هستم که روحیه جهادی و انقلابی را در ما به وجد آورد و این انگیزه را ایجاد نمود تا در خدمت شما باشیم.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه افزود: امروز یک رسالت مهم بر عهده ماست و آن اینکه با جدیت باید پای کار ولی زمان بایستیم تا ان شالله مقدمات ظهور را فراهم کرده و سرباز لشکر حضرت ولی عصر(عج) باشیم.
 
 
حجت الاسلام اخوان صباغ خاطرنشان کرد: در این جنگ بزرگ و نابرابر فرهنگی و تبلیغی، خلاقیت، نوآوری، ابتکار و روحیه جهادی باید حاکم باشد و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب باید بر امر جهاد تبیین در کشور اهتمام ویژه داشته باشیم و دعا کنیم خداوند ما را در این مسیر عاقبت بخیر بگرداند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک