EN FA

جهاد واقعی؛ تبیین آینده روشن و امیدآفرینی در جامعه است

1401/04/23 تعداد بازدید: 242
print
 جهاد واقعی؛ تبیین آینده روشن و امیدآفرینی در جامعه است

پنجمین نشست کاری رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با موضوع سیاست های اجرایی محرم و صفر 1401 در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی این اداره کل، با اشاره بر اجرای برخی اقدامات در سطح استان به عنوان اولویت های اصلی فعالیت های سال 1401 بر توجه به مسئله امیدآفرینی، افزایش جمعیت، و جهاد تبیین تأکید کرد.
 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به بیان سیاست های اجرایی محرم سال جاری پرداخت و امیدآفرینی از طریق برنامه های اقناعی و توجیهی، انتخاب شعار برای هر هیئت تحت عنوان گفتمان شعار مداری، کیفیت بخشی به پوشش خبری مراسمات، احیای سنت های بومی هر شهرستان در ایام محرم و تقویت روضه های خانگی و خیابانی را به عنوان اصلی ترین سیاست های اجرایی محرم 1401 معرفی کرد.
 
در بخش دیگری از این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه خجسته امامت و ولایت، اظهار داشت: جایگاه ما جایگاه تبلیغ اسلام ناب است. به فرمایش مقام معظم رهبری؛ تلاش زیاد نشانه جهاد نیست. جهاد اصلی به این معناست که بتوانیم به دشمن ضربه وارد کنیم. لذا از ایام غدیر و محرم برای تبیین امید و آینده روشن باید استفاده کنیم و این جهاد واقعی است.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ، تصریح کرد: قدر این ظرفیتی که در اختیار داریم را باید بدانیم. نگاه ما در جهاد تبیین باید به شکل جهادی اتفاق بیفتد و ابتوانیم ز تمام ظرفیت ها و امکانات خود در این مسیر به بهترین شکل استفاده کنیم.
 
 
ایشان در پایان خاطرنشان کرد: کارخلاقانه و جدید به معنی تعطیل کردن کارها و فعالیت های قبل نیست بلکه به معنی به کارگیری و افزودن ظرفیت های جدید و مؤثر است. لذا گفتمان سازی و فضاسازی در شرایط تبلیغ امروز، بهترین فرصت برای دست یابی به اهداف مورد نظر است.
لازم به ذکر است پنجمین نشست کاری رؤسای ادارات  تبلیغات اسلامی خوزستان در تاریخ چهارشنبه 22 تیرماه برگزار شد که تشکیل کارگاه های استانی، نشست قرارگاه های صدرا و رسانه و جلسه اختصاصی با معاونین اداره کل از دیگر برنامه های این اجلاسیه بوده است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک