EN FA

جهاد تبیین؛ مسئله امروز انقلاب اسلامی است

1401/03/18 تعداد بازدید: 235
print
 جهاد تبیین؛ مسئله امروز انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین قمی، در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بر جدی گرفتن مسئله جهاد تبیین تأکید کرد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، در نشستی صمیمانه درجمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، جهاد تبیین را به عنوان رسالت مهم طلبگی مورد تأکید قرار داد و گفت: جهاد تبیین را بسیار جدی بگیرید. مسئولیت های ما امروز بسیار مهم تر از گذشته و فردا سنگین تر از امروز خواهد بود.
 
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: به فضل پروردگار متعال به یک آینده مؤثر تبلیغی امیدواریم و ان شاالله این مسیر را قدرتمند تر و اثرگذارتر دنبال خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام قمی استفاده از فرصتها را بسیار مهم بر شمرد و افزود: باید از فرصتها نهایت استفاده را ببریم. فرصت استفاده از ظرفیت های مردمی، حاکمیتی، نهادهاو ...را غنیمت شماریم و توفیق خدمت به کشور و جامعه را دریابیم.
 
 
وی در ادامه بیان داشت: جهاد تبیین مسئله امروز انقلاب اسلامی و بر عهده همه دستگاه هاست ولی سازمان تبلیغات اسلامی به لحاظ سرمایه های عظیم انسانی، عهده دار اصلی این فریضه مهم است.
 
در ادامه، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، مسئله تبلیغ را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: تحول در زمینه تبلیغ، کار اساسی ما است. انتظار می رود در تبلیغات اسلامی، در کنار امور جاری بر موضوعات تحولی، توجه ویژه داشته باشیم.
 
 
در بخش پایانی این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، تعالی تدّین مردم را از مهمترین اهداف و آرمان های مورد نظر عنوان کرد و گفت: خداوند را شاکریم که این تکلیف بر عهده ما افتاده که با نگاه تحولی و جهادی این رسالت را به پیش ببریم. 
 
حجت الاسلام اخوان صباغ تصریح کرد: مسیری انتخاب کرده ایم که سربازی امام زمان(عج) است و در این مسیر باید آرمان های دینی و انقلابی را به شکل جدی مورد توجه قرار دهیم.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: ظرفیت نیروی انسانی در استان خوزستان یک ظرفیت بی نظیر است. باید قدر این داشته ی ارزشمند را بدانیم و خود را در سنگر دفاع از ارزشهای دینی و فرهنگی کشورمان مهیا کنیم.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک