EN FA

جامعه مداحان؛ نقشی بی بدیل در جهاد تبیین دارند

1401/03/26 تعداد بازدید: 239
print
جامعه مداحان؛ نقشی بی بدیل در جهاد تبیین دارند

اولین همایش آموزشی و نشست مداحان دعاخوان استان خوزستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، استاندار، مدیران و اساتید عرصه مداحی و جمعی از مداحان دعاخوان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، این همایش بعداز ظهر روز چهارشنبه 25 خردادماه در سالن مراسمات دارالقرآن الکریم اهواز، پذیرای جمع کثیری از مداحان دعاخوان کشوری و استانی و با حضور صادق خلیلیان، استاندار خوزستان به عنوان میهمان ویژه برگزار شد.

 

 

در راستای اهداف و برنامه های مهم کانون مداحان کشور و تعاملی که در این خصوص با هیئت رزمندگان اسلام برقرار شد، همایش آموزشی و نشست مداحان دعاخوان  استان خوزستان با حضور حاج مرتضی طاهری؛ رییس هیئت مدیره خانه مداحان کشور، حاج محسن طاهری مدیرعامل خانه مداحان تهران ، سردار علی اکبر مداحی؛ مدیرستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام و حاج محمدرضا غلامرضا زاده از مداحان و اساتید ستایشگری به شکل ویژه کار خود را آغاز کرد. 
 
 
به گزارش روابط عمومی؛ در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ، مدیکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، بر اهمیت نقش مداحان و ستایشگران در جهاد تبیین تأکید کرد.
 
 
در ادامه، سردار علی اکبر مداحی؛  مداحی مدیرستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام به بیان نکاتی در خصوص برنامه های هیئت رزمندگان و نقش برجسته مداحان دعاخوان در مراسمات و مجالس دینی و مذهبی اشاره کرد.
 
 
در بخش دیگری از این نشست، حاج مرتضی طاهری رییس هیئت مدیره خانه مداحان کشور، ضمن ایراد بیاناتی در موضوع تأسیس خانه مداحان، مسئله آموزش، ساماندهی و سازماندهی مداحان و ارتقاء سطح مداحان دعاخوان را مورد تأکید قرار داد.
 
 
در حاشیه این همایش، حکم انتصاب محمدرضا روغنی زاده به عنوان مدیر خانه مداحان استان خوزستان و لوح سپاس از حاج محمدححسین آل مبارک به عنوان پیر غلام اهل بیت(ع) توسط صادق خلیلیان؛ استاندار خوزستان به ایشان اهداء شد. 
 
 
لازم به ذکر است؛ این همایش که با حضور جمعیتی بالغ بر 250 نفر از مداحان دعاخوان استان خوزستان برگزار شد، با اجرای کارگاههای تخصصی ویژه مداحان و با حضور اساتید دعوت شده، به کار خود پایان داد.
 
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک