EN FA

توجه به مسئله فرهنگ، از ارکان مهم تمدن نوین اسلامی است

1400/09/09 تعداد بازدید: 477
print
توجه به مسئله فرهنگ، از ارکان مهم تمدن نوین اسلامی است

نشست هم‌اندیشی جمعی از نخبگان فرهنگی، علما و صاحبان فکر واندیشه در خوزستان باحضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست که با حضور دکتر جلالی رییس مرکز اصلاح ساختار فرهنگی و احمد مداحی، رییس رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان میهمانان ویژه این جلسه برگزار شد،  مدیران دستگاه های مختلف فرهنگی به بیان نکات و نظرات خود پیرامون موضوع اصلاح ساختار فرهنگی کشور پرداختند.
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در بخشی از این جلسه، با اشاره به مسأله مهم فرهنگ، گفت: این مسأله از آن جهت حائز اهمیت است که رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی کشور، مسأله اقتصاد و پرداختن به آن را در اولویت نخست بعد از مسأله فرهنگ قرار داده‌اند؛ چراکه اگر ساختارهای فرهنگی مطابق با قرآن و اهل‌بیت(ع) محق نشود، قطعاً مشکلات کشور حل نخواهند شد.
 
 
در ادامه، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: اصول کلی و شاخصه‌های فرهنگ اسلامی، عموماً در قرآن کریم تبیین و بر اساس روایات اهل‌بیت(ع) تفسیر می‌شوند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان با اشاره به مسأله تمدن نوین اسلامی، بیان داشت: یکی از ارکان مهم تمدن نوین اسلامی مقوله فرهنگ است که باید پیرامون آن، گروه‌های مختلف کارشناسی تشکیل و حول محور آن تولید فکر و برنامه کنند.
 
 
گفتنی است این نشست صمیمانه، با موضوع اصلاح ساختار فرهنگی کشور و با حضور رییس مرکز اصلاح ساختار فرهنگی و رییس رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی کشورو همچنین جمعی از نخبگان فرهنگی استان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز برگزار شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک