EN FA

توجه به خوزستان، یک اولویت مهم در سفرهای استانی می باشد

1400/06/16 تعداد بازدید: 188
print
 توجه به خوزستان، یک اولویت مهم در سفرهای استانی می باشد

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی صمیمانه با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، محمد روح الامینی، معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان، ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، عنوان کرد: بحمدالله حجت الاسلام نبی زاده با ورود خود به خوزستان، هم در جهت خدمت به این خطه و هم نسبت به توجه ویژه ای که به فضای فرهنگی و تبلیغی داشته اند، نقش مؤثری را در استان ایفا کرده اند.
 
 
معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به چالش ها و مشکلاتی که در دو سال اخیر در برخی شهرستان های خوزستان از جمله مسئله سیلاب اتفاق افتاده اظهار داشت: مسائلی که در این مدت دراستان روی داده است، باعث شد تا ضمن حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت های این سازمان در خوزستان، این استان به عنوان یک اولویت در سهمیه سفرهای استانی و توجه و خدمت رسانی به آن قرار گیرد.
 
وی، هدف از این دیدار را قدردانی از زحمات رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش اعتبارات سال جاری و کمک و توجهی که از سوی سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت بحمدالله، چالشی که در تأمین برخی نیروها وجود داشت رفع شد و توانستیم مشکلاتی که در ارائه تسهیلات و رفاهیات وجود داشت را تا اندازه ای جبران کنیم.
 
در پایان گزارشی از اعتبارات و پرداخت های صورت گرفته در این نشست ارائه شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک