EN FA

تقویت توان عملیات فرهنگی استان خوزستان، باید مورد توجه قرار گیرد

1400/06/16 تعداد بازدید: 157
print
 تقویت توان عملیات فرهنگی استان خوزستان، باید مورد توجه قرار گیرد

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی صمیمانه با کارکنان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده در نشستی که با حضور رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی  استان به شکل ویدئو کنفرانس و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی در سالن کوثر این اداره برگزار شد با اشاره به فعالیت های انجام شده در استان خوزستان عنوان کرد: در استان خوزستان در طول سالها، زحمات زیادی در عرصه های مختلف کشیده شده که در این مدتی که بنده توفیق خدمت داشته ام به لطف خدا و همکاری مجموعه، اتفاقات خوبی هم در حوزه نرم افزاری(فعالیت های فرهنگی) و هم در حوزه سخت افزاری در سطح استان رقم زده شده است.
 
 
در ادامه، محمد روح الامینی، معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان، عنوان کرد: دغدغه اصلی ما این است که بتوانیم امتداد توافقات صورت گرفته در سطح ملی بین رییس سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادها و ارگانهای ذیربط و ذیل نهاد رهبری را طی انجام مذاکراتی به شکل استانی پیگیری نماییم.
وی افزود: ما تمام تلاش خود ا از این جهت که بتوانیم برای تقویت توان عملیات فرهنگی استان کمک بگیریم، به کار گرفته ایم.
 
در بخش پایانی این نشست، کارکنان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی به بیان نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود به شکل پرسش و پاسخ پرداختند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک