EN FA

تربیت جوان انقلابی، مهمترین رسالت مدارس صدرا

1401/05/24 تعداد بازدید: 259
print
تربیت جوان انقلابی، مهمترین رسالت مدارس صدرا

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، بر هم افزایی این ادارات با هدف توسعه و کیفیت بخشی به مدارس دینی در سطح استان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین در این دیدارضمن ارائه آماری ازافزایش تاسیس و توسعه مدارس صدرا در سطح استان، به بیان فعالیت های شاخص این مدارس و موفقیت های بدست آمده در امور آموزشی، فرهنگی و قرآنی پرداخت.
 
 
راه اندازی و تأسیس مراکز تعلیم و تربیت توسط سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مدارس همسو در بخش دولتی و غیر دولتی با هدف تعامل و هم افزایی بیشتر در این راستا، از دیگر موضوعاتی بود که با حضور مسئول هماهنگ کننده مدارس صدرای استان مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان، با تأکید بر اهمیت توجه به تربیت نسل جوان و نوجوان امروز به ویژه در موضوع جهاد تبیین، تعامل سازنده و حداکثری ما بین اداره کل آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از مهمترین عوامل موثر در پیشبرد اهداف متعالی مدارس صدرا، به ویژه در توسعه این مدارس در سطح استان عنوان کرد.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک