EN FA

تا رفع تنش آبی در کنار مردم خواهیم ایستاد

1400/05/02 تعداد بازدید: 195
print
تا رفع تنش آبی در کنار مردم خواهیم ایستاد

در پی بروز بحران آبی در خوزستان قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی به اهواز رفت تا ضمن بررسی وضعیت میدانی، نسبت به قدردانی و پشتیبانی از اقدامات مبلغان جهادی اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام روح‌اله حریزاوی هدف از این سفر را تقویت حلقه‌های میانی و ارتقای سازماندهی شبکه مبلغان مردمی دانست و گفت: روایت رنج مردم خوزستان و پیگیری مطالبات به حق عشایر مقاوم این خطه ولایی، وظیفه عموم طلاب و مبلغان دینی است و مساجد و هیآت مذهبی تا رفع بحران در کنار مردم خواهند ایستاد.
 
وی افزود: گفتگوی مستقیم با مردم و سران عشایر و تلاش برای گره‌گشایی و پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب برای مسائل پیش‌آمده راهبرد اساسی دستگاه تبلیغی در این استان است.
 
شایان ذکر است در این سفر مرکز عملیات رسانه نهضت تبلیغات اسلامی افتتاح خواهد شد و عملیات افزایش ۵۰درصدی ظرفیت شبکه امامت در مناطق محروم و حاشیه‌نشین به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با اعتبار یک میلیارد تومان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک