EN FA

بهبود کیفیت اجرای نماز جماعت و مناسبت های مذهبی، عنوان اصلی آخرین نشست شورای اقامه نماز در سال 1400

1400/10/30 تعداد بازدید: 391
print
بهبود کیفیت اجرای نماز جماعت و مناسبت های مذهبی، عنوان اصلی آخرین نشست شورای اقامه نماز در سال 1400

ششمین و آخرین نشست شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در سال 1400 با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی، امام جماعت دستگاه، فرمانده پایگاه بسیج، مسئول امور اداری، مسئول حراست و مسئول رسانه و عملیات ویژه این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در ابتدای این نشست، ضمن قدردانی از اعضای شورای اقامه نماز ادره کل تبلیغات اسلامی، بر اهتمام ویژه همه کارکنان نسبت به شرکت در نماز جماعت و برپایی هر چه پر شورتر این فریضه الهی و نیز برگزاری مستمر مراسم زیارت عاشورا به شکل هفتگی تأکید کرد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه، توصیه هایی در خصوص اجرای برنامه هایی ویژه خانوداه های کارکنان اداره کل به اعضای این شورا ابلاغ کردند.
در پایان این نشست، برنامه هایی در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت برگزاری نماز جماعت و سایر برنامه های فرهنگی و مذهبی اداره کل و دیگر ادارات شهرستان های استان در مناسبت های مختلف به تصویب رسید.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک