EN FA

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد: آیین رونمایی از سامانه تلفنی 1814

1401/04/30 تعداد بازدید: 274
print
 به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد:  آیین رونمایی از سامانه تلفنی 1814

آیین رونمایی از سامانه تلفنی 1814 به منظور پاسخگویی به سئوالات اعتقادی با محوریت امامت و ولایت با حضور جمعی از مسئولین شهری و استانی و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در آغاز این مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد خجسته امام موسی کاظم(ع) به بیان جزئیاتی در خصوص راه اندازی این سامانه پرداخت و گفت: طراحی و ایده راه اندازی این سامانه از سال گذشته و در راستای نیازی که به نظر می رسید در بین مردم وجود دارد به ویژه مسائل حاکم بر قومیت های مختلفی که در استان داریم به طور جدی شکل گرفت و طی جلسات مستمری که در این رابطه برگزار شد اقدامات اساسی نسبت به عملیاتی کردن این طرح صورت گرفت. 
 
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: مبارزه با نحله ها و فرقه های ضاله  در استان خوزستان از دغدغه های بسیار مهمی است که باید با استفاده از ظرفیت ها و امکاناتی که در اختیار داریم تلاش کنیم تا ریشه کن شود.
 
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در استان خوزستان از ظرفیت های بسیار مؤثری هم از لحاظ نیروی انسانی، هم از نظر محتوایی و هم به لحاظ امکانات برخوردار هستیم که باید به شکل قرارگاه فعال شوند و با توجه به این اندوخته ارزشمند امید داریم تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده را عملیاتی کنیم.
 
 
در ادامه؛ حجت الاسلام عطایی خواه، نماینده دفتر ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دو زبانه بودن سامانه «۱۸۱۴» به عنوان یکی از ویژگی های مهم این سامانه عنوان کرد: این سامانه به دو زبان فارسی و عربی فعالیت می‌کند و این امر امکان را برای برقراری ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم می‌کند.
 
 
در بخش دیگری از این نشست؛ پیشنهاداتی در خصوص استفاده از تبلیغات وسیع در معرفی سامانه 1814، استفاده از ظرفیت حوزه، دانشگاه امیرالمومنین و نهادهایی که در امر پاسخگویی و آموزش میتوانند در کیفیت بخشی به این طرح موثر واقع شوند و نیز بهره مندی از رسانه و فضای مجازی در این راستا مطرح شد. 
 
 
در پایان این نشست ضمن رونمایی از کتاب«وجوب التمسک بمذهب الامامیه» از حجت الاسلام سید علی موسوی البخاتی، مؤلف این کتاب تجلیل شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک