EN FA

آرمان ما تمدن‌سازی و مقدمه آن دولت اسلامی است

1400/04/08 تعداد بازدید: 236
print
آرمان ما تمدن‌سازی و مقدمه آن دولت اسلامی است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در همایش راهبری رسش گفت: وقتی می‌خواهیم در حوزه فرهنگ و تبلیغ کار راهبردی انجام دهیم حتماً باید مطالعه بین نسلی و نگرش راهبردی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در همایش راهبری رسش که امروز مورخ ۸ تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: آرمان ما تمدن‌سازی و مقدمه آن دولت اسلامی است. خداوند وعده داده اگر همه با هم اهل ایمان شدید من جامعه شما را به اسختلاف می‌رسانم.  یکی از نتایج رسیدن به آن تمکین دین است نتیجه بعدی استخلاف جمعی این است که امنیت فکری، روانی، اخلاقی در جامعه حکمفرما می‌شود و جامعه به راحتی دچار خوف نخواهد شد.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه راهبرد، برنامه ناظر بر اهداف بلند مدت است، برنامه‌های فرهنگی را از جمله آن دانست و گفت: اتفاقات تمدن‌ساز باعث شکل گیری نسل‌ها می‌شوند؛ وقتی می‌خواهیم در حوزه فرهنگ و تبلیغ کار راهبردی انجام دهیم حتماً باید مطالعه بین نسلی و نگرش راهبردی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به عملکرد فضای مجازی، گفت: باید به این فضا به دید فرصت نگاه کنیم؛ در فضای مجازی، عملیات، تهاجمی است. گاهی این عملیات حالت تدافعی هم به خود می‌گیرد یعنی دشمن شبهه می‌کند و ما پاسخ می‌گوییم اما رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی شبهه محور نیست ما به شبهه پاسخ می‌دهیم اما دغدغه اصلی ما تهاجم است نه پاسخ.
 
 
حریزاوی بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری می گویند از شما راهبری هوشمند زیست‌بوم فرهنگی می‌خواهم، آقا از یک تاریخ تحول علم فرهنگ و مدیریت فرهنگی صحبت می‌کند. 
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سال ۷۲ مقام معظم رهبری کشتار تهاجم فرهنگی را دادند که در اهواز و استان طرح تربیت کادرسازی بر مبنای اندیشه‌های شهید مطهری، مقام معظم رهبری و امام راحل طراحی شد. طراحی ایشان برای مقابله با این پدیده آتش به اختیار، حلقه‌های میانی و مقابله هوشمند بود. 
 
وی اظهار کرد: ما در دوره پیچیده‌ای هستیم که نیاز به راهبری هوشمند فضای مجازی و فرهنگی داریم؛ بر اساس نظریه حلقه‌های میانی، حوزویان، مدارس صدرا، هیئات، فعالان قرآنی باید مسئله شناسایی و حل کنند؛ این همان حوزه تبلیغ اصیل است.
 
حریزاوی گفت: سازمان‌ تبلیغات اسلامی در سه سال اخیر در فضای تبلیغی و فرهنگی کشور پدیده مسئولیت اجتماعی را راهبری کرده است که مطالبه گری هدفمند و هوشمند از جمله آن است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک