EN FA

مرکز خدمات ویژه تشکلهای دینی راه اندازی خواهد شد

1399/08/26 تعداد بازدید: 308
print
 مرکز خدمات ویژه تشکلهای دینی راه اندازی خواهد شد

جلسه هم اندیشی جمعی از مجموعه‌های شاخص فرهنگی شهرستان اهواز با حضور معاون اداره کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی دفتر مرکزی، معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلان شهراهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، به نقل از خبرنگار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز: درابتدای این نشست معاونت اداره کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی دفتر مرکزی با اشاره به رویکرد تحولی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال ایجاد فضای تعاملی در بسترهای قانونی بوده و در رویکرد جدید خود در پی شناسایی مجموعه های مردمی فرهنگی می‌باشد تا بتواند با بهره گیری از توان و ظرفیت این مجموعه ها ضمن ایجاد شبکه مردمی(نه سازمانی)، جهت تقویت این مجموعه ها در نهادهای حاکمیتی ایفای نقش کند.
 
 
حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی برای مجموعه های فرهنگی، ایجاد بستر قانونی با عنوان کانون های فرهنگی تبلیغی می‌باشد که در ماه آینده بناست انتخابات دوره دوم این تشکلها برگزار گردد. کانونهای فرهنگی تبلیغی دارای مجوز ثبت کشوری بوده وتمامی فعالیتهای فرهنگی عمومی و تخصصی می‌تواند در این قالب انجام شود.
 
وی افزود: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر حمایتهای مادی و معنوی از مجموعه‌های فرهنگی، ایفای نقش واسطه گری و ایجاد پل ارتباطی بین مجموعه هاست که قرار است در آینده نزدیک این بستر ایجاد شود. لذا سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد مرکزی با عنوان خدمات ویژه تشکلهای دینی راه اندازی کند .کارهای مطالعاتی و بسترهای قانونی این مرکز انجام شده است و در آینده بهره برداری خواهد شد.بناست در این مرکزعلاوه بر خدمات رفاهی- تفریحی، در خصوص امور تسهیل  کننده فعالیتها و ارائه بیمه وخدمت رسانی به تشکلها اقدام شود.
 
 
معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه این جلسه علاوه بر تشریح فعالیتهای صورت گرفته توسط کانونهای فرهنگی و تبلیغی استان ،از تمامی مجموعه های مردمی درخواست کرد تا هرچه سریعتر نسبت به ثبت کانون فرهنگی و تبلیغی اقدام کنند.
در پایان این جلسه مجموعه های فرهنگی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و در همین جلسه مصوب شد پروسه صدور مجوز کانون فرهنگی تبلیغی بیش از یک هفته کاری به طول نینجامد و نسبت به ثبت و ارائه خدمات به کانونهای فرهنگی و تبلیغی ویژه خواهران و مسائل خانواده مساعدت بیشتری صورت گیرد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک