EN FA

جلسات صلح و سازش، اهرم پیشگیری از وقوع جرم است

1399/12/03 تعداد بازدید: 361
print
جلسات صلح و سازش، اهرم پیشگیری از وقوع جرم است

جلسه صلح و سازش در شهرستان اهواز با حضور حجت الاسلام حیدری نماینده ومشاور مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در امور عشایر واقوام به همراهی جمعی از سران ومتمدین عشایر وسادات منطقه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام حیدری، در گفتگو با روابط عمومی این اداره، از برگزاری جلسه صلح و سازش بین دو عشیره بیت مشعل و بیت اشحیمه، از عشایر بنی طرف خبر داد.

 

مشاور مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در امور عشایر واقوام، به بیان توضیحاتی در این خصوص پرداخت و عنوان کرد: موضوع جلسه؛ نزاع وضرب وجرح دربین عشیره بیت مشعل وعشیره بیت اشحیمه بوده که هردو از عشایر بنی طرف محسوب می شوند.
 
وی افزود: نتیجه این جلسه ایجاد صلح وسازش بین این دو عشیره وبخشدن نصف دیه مقرر بوده است که مقدار آن یک صد و دوازده میلیون تومان تعیین شده و فقط پنجاه میلیون تومان پرداخت شده است.
 
حجت الاسلام حیدری در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جلسات صلح و سازش پیشگیری از جرم، تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین ایشان است.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک