EN FA

22 بهمن از مهمترین قله های تجلیل از انقلاب اسلامی است

1399/11/04 تعداد بازدید: 296
print
22 بهمن از مهمترین قله های تجلیل از انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان : در شورای هماهنگی وظیفه ما خدمات رسانی به کارگروه های ستاد دهه فجر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در جلسه کارگروه قرآنی وتشکل های دینی ستاد دهه فجر ضمن تقدیر و تشکراز قبول مسئولیت دو کارگروه تشکلهای دینی و قرآنی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی که انصافا جزء مهم ترین کارگروها به شمار می آیند، با توجه به ذیق وقت خواستار برنامه ریزی عملیاتی فعالیت این کارگروه ها شد.

 
حجت الاسلام قربانی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های دهه فجر تصریح کرد: باید مطابق فرمایش مقام معظم رهبری کلیه پروتکل های بهداشتی در اجرای این ویژه برنامه ها رعایت شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به اینکه در شورای هماهنگی تعلق حزبی وسیاسی مدنظر ما نیست اذعان داشت: ما در شورای هماهنگی با هر سلیقه وگروهی کار می کنبم  ومعیار ما فقط انقلابی وغیر انقلابی بودن است. اما برخی با سخاوت برنامه های دینی ومذهبی را تعطیل می کنند واین تفاوت ها و تبعیض ها متاسفانه کاملا مشهود است.  
 
وی در ادامه افزود: پیوست های بهداشتی و سلامت بویژه در برنامه های تجمع محور همواره باید مدنظر قرار گیرد و شیوع بیماری کرونا نبایدباعث شود برنامه های دهه فجر تضعیف شود وباید با قوت مورد پیگیری و اجرا قرار گیرند.
 
 
 
حجت الاسلام قرانی با اشاره به تحلیل های دشمنان قبل وبعداز برگزاری مراسم ۲۲ بهمن عنوان کرد: مراسم ۲۲ بهمن به عنوان یکی از قله های تجلیل از انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به این جمله حضرت امام خمینی که فرمودند «حفظ نظام از نماز هم واجب تر است واگر این نظام و انقلاب آسیب ببیند هیچ ارزشی قائل سربلند کردن واقامه نیست» اظهار داشت: امروز دفاع از انقلاب ونظام یک ضرورت عقلانی است. غیر از جهات شرعی و فقهی که مقام معظم رهبری ودیگر مراجع دراین زمینه قائل هستند. لذا ما مکلفیم و وظیفه داریم که از انقلاب وارزش های آن دفاع کنیم.
 
 
وی گفت: امروز جریان های انقلابی در مجموعه های مختلف مردمی به وضوح قابل مشاهده است. لذا این ظرفیت ها باید بکار گرفته شود و بوسیله آن کارامدی نظام را بتوانیم نشان دهیم.
 
حجت الاسلام قربانی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: امروز ایران اسلامی درجهات مختلف علمی موفقیت های چشمگیری داشته ودارای رتبه های بین المللی است و ما باید این پیشرفت ها را به نظام و ولایت فقیه پیوند بزنیم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم یک موج بصیرتی در جامعه ایجادشود و دفاع از آرمان های نظام و حضور مردم در صحنه ها ورویدادهای مختلف بویژه انتخابات ریاست جمهوری مدنظر قرار گیرد.
 
ایشان در پایان، ضمن اذعان به ظرفیت های ایجاد شده و وجود طرح ها و الگوهای متنوع، خواستار تعامل وهم افزایی با سایر کارگروه های ستاد دهه فجر شدند.
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک