EN FA

سند تحولی برنامه جامع راهبری فرهنگی در منطقه شمال شرق استان خوزستان اجرایی می شود

1401/06/14 تعداد بازدید: 164
print
 سند تحولی برنامه جامع راهبری فرهنگی در منطقه شمال شرق استان خوزستان اجرایی می شود

نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی منطقه شمال شرق خوزستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ؛مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، دکتر ورناصری؛ نماینده مردم منطقه شمال شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مشاور مدیر کل در امور شهرستانهای خوزستان و همچنین روسای ادارات تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل برگزار شد.
 
 
تدوین برنامه جامع راهبری فرهنگی شهرستان های مسجد سلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل به عنوان یک سند تحولی در منطقه شمال شرق استان خوزستان، مهمترین سرفصل گفتگوی این نشست بود.
 
گفتنی است طی توافقات صورت گرفته با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و همکاری نماینده مردم منطقه شمال شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مقرر گردید این سند تحولی تا نیمه مهرماه 1401 اجرایی شود.
 
 
در بخش پایانی این نشست که در تاریخ دوشنبه 14 شهریور 1401 برگزار شد، روسای ادارات منطقه شمال شرق استان به بیان نکات و نقطه نظرات خود پرداختند.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک