EN FA

کارگاه پرسش و پاسخ به مناسبت هفته دفاع مقدس در هویزه برگزار شد

1399/07/05 تعداد بازدید: 249
print
کارگاه پرسش و پاسخ به مناسبت هفته دفاع مقدس در هویزه برگزار شد

کارگاه پرسش و پاسخ سیاسی در بخش مرکزی شهرستان هویزه با همکاری حوزه مقاومت بسیج روستایی شهید علی هاشمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کارگاه پرسش و پاسخ سیاسی با همکاری حوزه مقاومت بسیج روستایی شهید علی هاشمی و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
 
در ابتدای این برنامه فرمانده حوزه بسیج روستایی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، هدف از تشکیل این نشست ها را آشنا سازی هر چه بیشتر جامعه و خصوصا بسیجیان با فلسفه دفاع مقدس و آرمانهای شهدا عنوان کرد و از همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این رابطه تقدیر و تشکر نمود.
 
 
همزمان با شروع جلسه پرسش و پاسخ، حجت الاسلام برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در پاسخ به یکی از سوالات مبنی بر ارتباط برخی کشورهای عربی با اسرائیل جنایتکار عنوان کرد: بر اساس دیدگاه قران کریم و شریعت نبوی ارتباط با کافر حربی و یهود غاصب امری نامشروع است و نتیجه آن چیزی جز ذلت نخواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی و تمام آزادگان جهان با تأسی به حضرت اباعبدالله علیه السلام هر گونه ذلت را نفی کرده و در راه این استقلال طلبی ایثار کرده و لا یزال، آماده جانفشانی هستند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک