EN FA

مساجد باید مرکز تجمع نیروهای جوان و انقلابی باشند

1399/07/21 تعداد بازدید: 296
print
مساجد باید مرکز تجمع نیروهای جوان و انقلابی باشند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه: محوریت فعالیتهای مساجد در این است که مزین به حضور نوجوانان و جوانان بوده و نیروهای انقلابی و مومن را پرورش دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هویزه، حجت الاسلام برهانی با حضور در مراسم تقدیر و تشکر از برگزیدگان ویژه برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس که به همت پایگاه بسیج شهدای هویزه برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم توسعه برنامه های فرهنگی، جذب نوجوانان و جوانان در مساجد را از ضروریات کار فرهنگی دانست.
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه با اشاره به سیره ائمه و بزرگان دین، مسجد را محوری ترین قرارگاه فرهنگی - تربیتی برشمرد و اظهار داشت: محوریت فعالیتهای مساجد در این است که مزین به حضور نوجوانان و جوانان بوده و نیروهای انقلابی و مومن را پرورش دهند که این مهم  جز با همکاری تمام نهادهای فرهنگی محقق نخواهد شد.
 
حجت الاسلام برهانی در ادامه، ضمن تشکر از مجموعه های مذهبی و مردمی افزود: در مناسبت های ملی و مذهبی مختلف شاهد ورود فعال مجموعه های مردمی هستیم که مایه احترام و تقدیر میباشند و ضرورت دارد همه نهادهای فرهنگی  از این مجموعه ها حمایت کرده و پشتیبان آنها باشند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک