EN FA

مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در ده نقطه شهرستان هویزه برگزار برگزار شد

1400/05/02 تعداد بازدید: 232
print
مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در ده نقطه شهرستان هویزه برگزار برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه از برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در بیش از ده نقطه شهری و روستایی توسط ائمه جماعات اعزامی این اداره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هویزه، حجت الاسلام برهانی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، حضور روحانیون در بین مردم را بسیار ارزشمند و ضروری دانست و اظهار داشت: در مشکل بی آبی اخیر شاهد حضور و مطالبه گری روحانیون انقلابی جهت حل مشکل دامداران و کشاورزان بوده ایم که بحمدالله باعث ورود مسولین استانی و کشوری به منطقه شده و با رها سازی آب ,جان تازه ای به رودخانه های شهرستان دمیده شد.

 
حجت الاسلام برهانی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های مذهبی در شرایط کرونایی  گفت: بحمدالله با پیگیریهای صورت گرفته، مجوز اجرای برنامه های مذهبی ویژه دهه ولایت و امامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد کرونای شهرستان گرفته شد که این اداره تمام ائمه جماعات که نمایندگان فرهنگی خویش در مناطق مختلف هستند را مکلف به هر چه باشکوه برگزار کردن مراسمات مذکور نموده است.
 
 
وی در ادامه عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی  با برگزاری ستادهای مختلف ویژه مراسمات  مذهبی پیش رو امادگی خویش را جهت اجرای مراسمات در مناطق مختلف شهرستان اعلام نموده است. 
 
گفتنی است؛ بیش از بیست نفر از ائمه جماعات و امامان محله به عنوان نماینده فرهنگی  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه  در مناطق مختلف شهری و روستایی  مشغول به خدمت هستند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک