EN FA

به مناسبت ایام ارتحال امام راحل، 20 نشست دینی در هویزه برگزار می شود

1400/03/11 تعداد بازدید: 509
print
به مناسبت ایام ارتحال امام راحل، 20 نشست دینی در هویزه برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه از اجرای نشست های دینی با موضوع شخصیت شناسی حضرت امام راحل ره در بیست نقطه این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هویزه، حجت الاسلام برهانی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (قدس سره)و همچنین شهادت حضرت امام صادق علیه السلام بر ضرورت شناخت هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل تاکید کرد و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) نمونه عملی اسلام ناب محمدی هستند که هر چه زمان بگذرد ابعاد جدید از نگاه و تفکر ایشان برای ژرف نگران جلوه گر میشود.
 
 
حجت الاسلام برهانی در ادامه با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل های جوان با گفتمان و مکتب حضرت امام ره , عنوان کرد: امروز جوانی موفق است که بتواند در جهت پیروی از ابعاد نظری و عملی زندگی امام حرکت کند و الگوی رفتاری و اجتماعی خود را بر اساس نگاه اسلامی آن بزرگوار وفق دهد.چرا که تامل در زندگانی ایشان به تمام معنای کلمه انسان را سیراب مینماید و راه درست زیستن و پیشرفت فردی و اجتماعی را به وی نشان میدهد.
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره  گفت: امسال بحول و قوه اللهی علاوه بر اجرای متمرکز برنامه های ستادی,  برنامه های محله ای و مسجد محور را با مدیریت ائمه جماعات مساجد و محلات اسلامی خواهیم داشت که طبق هماهنگی های صورت گرفته در بیش از بیست نقطه شهرستان ,برنامه هایی تحت عنوان نشست های دینی با موضوع شخصیت شناسی حضرت امام خمینی ره اجرا خواهد شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک