EN FA

اولین نشست هم اندیشی کانون مداحان هویزه برگزار شد

1399/08/05 تعداد بازدید: 295
print
 اولین نشست هم اندیشی کانون مداحان هویزه برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه در نشستی صمیمانه با اعضاء کانون مداحان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هویزه، مسول کانون مداحان این شهرستان با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، گفت: هدف از تشکیل این جلسه سامان دهی و شنیدن انتقادات و پیشنهادات جامعه مداحان شهرستان هویزه بوده است که پس انتخابات اخیر کانون مداحان، به عنوان اولین نشست هم اندیشی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، دیدار و گفتگو شد.
 
در ادامه، حجت الاسلام برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه ضمن تبریک به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج)، در جمع بندی مطالب ذکر شده اظهار داشت: خدمت به مداحان اهل بیت علیهم السلام مایه توفیق و افتخار و توفیق برای ماست چرا که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، مداحی از مهم ترین راه های تاثیر گذاری بر تعمیق فرهنگ و معارف اسلامی است.
 
حجت الاسلام برهانی ضمن استقبال از برخی مطالب مطرح شده در جلسه، پیگیری مشکلات جامعه مداحان را از وظایف خود دانست و افزود: رفع برخی مشکلات مستقیما به عهده اداره تبلیغات اسلامی  است که ان شاالله اقدام خواهد شد. لکن  برخی مشکلات به عهده مجموعه های دیگر است که بنده خود را موظف میدانم آنها را به گوش متولیان امر رسانده و پیگیر راه حل باشم.
 
 
در پایان این نشست، پس از مداحی آقای ساکی مداح پیشکسوت شهرستان هویزه، هدایایی به رسم یادبود از سوی کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به حاضرین تقدیم شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک