EN FA

آموزش همگانی مقابله با کرونا بصورت محله محور در هویزه برگزار می شود

1399/08/25 تعداد بازدید: 326
print
 آموزش همگانی مقابله با کرونا بصورت محله محور در هویزه برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه در دیدارهایی جداگانه با فرمانده حوزه بسیج شهدای هویزه و معاونت شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، حجت الاسلام برهانی طی برگزاری این جلسات به شکل جداگانه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن در شرایط کنونی و همچنین ارایه اموزش همگانی به مردم افزود: سخنان مقام معظم رهبری دستور العمل کلیه نهادها و نیروهای انقلابی کشور است و با توجه به اینکه یکی از محورهای سخنان معظم له آموزش همگانی با محوریت مسجد محله و با همکاری بسیج بوده است لذا این دستور  قطعا متوجه سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج و وزارت بهداشت  و درمان بعنوان ارگانهای متولی  و مرتبط با فرمایش ایشان خواهد بود.
 
حجت الاسلام برهانی در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه مردمی عملیات شهید سلیمانی توسط نیروهای انقلابی در سطح کشور ,از طرح آموزش همگانی با محوریت مساجد خبر داد و عنوان کرد: بحمدالله بنا به توافقی که با شبکه بهداشت ودرمان شهرستان داشته ایم قرار شد کارشناسان بهداشت ضمن حضور در مساجد بصورت محله محور با همکاری ائمه جماعات، نسبت به ارائه آموزش مقابله با ویروس کرونا اقدام نمایند.
 
در ادامه سروان حویزاوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری شهدای هویزه و همچنین مهندس سیلاوی معاون شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ضمن تشکر از طرح های پیشنهادی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه بر ضرورت ورود جدی و همکاری کلیه ارگانها تاکید کردند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک